RikkeTik Sfeerimpressies en aanwinsten

Leuk, maar zonder band?? :joy:

1 like

Schitterend.

Goede beurs gedraaid, veel verkocht en natuurlijk ook weer veel gekocht, topper was een Omega bumper voor €130.
Wel echt belachelijk warm binnen, kwam door de regen,dan kunnen ze de dakluiken niet open zetten maar dat was niet relekst.
Buiten dat wel weer veel bekenden gezien o.a enkele forumleden en er waren zelfs her en daar leuke vrouwen te zien hahaha.

1 like

Waarbij Hitler afgeplakt was
? Die toch?

Volgens mij deze:

1 like

Logisch: horlogeliefhebbers houden toch van mooie spullen?
Verklaart gelijk de hitte binnen :slight_smile:

Hoewel: jij bent van het antieke spul toch???

2 likes

Smaak-Vol


nou nee

Nu nog Mao erbij en we hebben de grootste “bepalers” van de 20ste eeuw op 1 horloge, maar daar hoor je niemand over bij het maken van een HF limited edition
 :wink:

2 likes

nee ik ben van de vintage en dat is alles voor 1991 dus dat kan je wat betreft vrouwen nog lang geen antiek noemen hoor :wink:

Hier wat foto,s van een gedeelte van wat ik vandaag ingeruild en ingekocht heb.

6 likes

Wow! Jij hebt die Pallas gekocht! Gaaf ding, heerlijk met dat rood! Nog ff getwijfeld maar ik had doe Sabina 7733 met zilveren wijzerplaat al gekocht

1 like

Doe mij die Seiko’s maar :grin:

1 like

Ja dat is een schoonheid, ongedragen zonder een krasje, samen met de Nicolet pointerdate, de Omega WWW (geen foto want opgenomen in de collectie van mijn vader) ben ik hier het meest content mee.

1 like

Ik heb 3 Seiko chono’s gekocht, 2 al zelfde dag verkocht en dit is de laatste, reset niet dus daar moet naar gekeken worden, de duiker is de enige waarover ik bedenken heb, maybe i shoudn’t have bought it vanwege de staat maar ach voor €70.

Deze is het inderdaad!

Deze op de kop getikt.

`

Voor een paar tientjes.

3 likes

Enigszins verontrustend dat ik vrijwel al die horloges gezien heb. Mooie vangst!

2 likes

Mijn vergaarde buit van vandaag. Kan weer even vooruit.

5 likes

Het betere pre-war werk! Leuk hoor! :thumbsup:

1 like

Was weer gezellig zullen we maar zeggen
:grin:

Wel goed geslaagd! Prima tijdsconforme Jubilee band (62510H met 555 end links) gescoord voor “weinig”

en 2 vintage duikers (Yema en Mara, mooi setje) waarvan de Yema ter plekke meteen maar op een Tropic gezet.

Was iets rustiger dan anders en ik vond het aanbod minder interessant.
Van de zomer maar weer die kant op.

2 likes

CITAAT:

" Ik ben Cee Lo Green, ben verzot op horloges en heb dan ook een grote trek in de betere merken, zoals AP, Rolex, PP, Ulysse Nardin, Franck Muller etc. Nu ben ik op zoek naar redelijk geprijsde submerken, omdat ik ben uitgekocht op de betere merken. Met submerken bedoel ik merken als Alpha Saphir ( van Jacques Lemans ), Sinn, Junkers, Zeppelin etc. Ik hoop dat jullie me willen accepteren als horlogefan binnen dit horlogeforum.nl forum. Zo. nĂș heb ik me, dacht ik toch, wĂ©l correct voorgesteld. Graag zal ik menig uurtje onder de horlogefans verkeren. Zowel de Nederlanders als de Vlamingen draag ik een warm hart toe, ook in dezen.

Groet van Cee_Lo_Green "


Schmeink
ï·ïą
watchagain:

Je houdt het spelen in een lagere divisie aardig vol Edwin. :relaxed:

En het bevalt heel goed :wink:


Ik heb het forum er eens goed op nagelezen, daardoor begrijp ik heel goed,
dat Edwin [Schmeink] de weg op gaat die de heer Cee_Lo_Green in 2012 al
bewandelde met het vinden van zijn heil in de lagere prijsklassen van
horloges. Toen vond deze heer, dat de heer Cee_Lo_Green moest opkrassen.

Edwin [Schmeink] is bewust of onbewust begrip op gaan brengen voor de
visie van de - toen fel bestreden, naar ik las - heer Cee_Lo_Green, waarbij
beide heren dus exact hetzelfde doen bij de keuze van hun verzameling, om
praktisch dezelfde redenen. Waarom de een wordt ontzien, na de bestrijding
van de ander, is volstrekt onduidelijk. (Waarschijnlijk willekeur van het forum.)

Dezelfde willekeur van dit forum, dat iedere dag maar weer plaats heeft, maar
alleen bij diegenen, die ‘niet in haar pas lopen’ ; dit forum is beslist heel ‘biased’.