RikkeTik Sfeerimpressies en aanwinsten

Ja zeker leuk, maar als ik in dit topic rondkijk zijn er best veel forummers op de Rikketik geweest maar die heb ik niet gezien, behalve @BG en het forumlid met het rood-witte duikertje die ik toevallig aan het horloge herkende.
Mijn punt is dat ik jullie niet ken, dus niet herken en ontmoet. Gemiste kans wat mij betreft.
Ik vind dat we reglementair moeten vastleggen dat voortaan ieder forumlid op de Rikketik zich kenbaar maakt met een oranje paraplu. :stuck_out_tongue_winking_eye: Of zoiets.

3 likes

Overigens, op de een of andere manier heeft specifiek deze pet iets te maken met roken, stieren (mannetjes koeien dus) en hartfalen. :grin:

1 like

Vind het wel grappig, het hebben van een (dorps)forum ‘gek’.

Hoi Boetje, waar heb je die horloges opwinder gekocht?

Heb je een Pm gestuurd om het hier on topic te houden :+1:

1 like

Van die laatste club ben ik ook lid en weet je wat, doe er maar een paar niertjes bij!

Je kan natuurlijk ook een foto in je avatar zetten. :grin:

2 likes

Is het toevallig weer volle maan…?

1 like

Ik had een foto moeten nemen van een van de handelaren, in de vijftig, okerkleurig shirt zo’n beetje half open, gouden kettinkjes, paar ringen… Would have made a hell of an avatar!

2 likes

Zoiets :joy:

5 likes

Hoe kom jij aan mijn foto? Dit gaat je iets kosten :joy:

2 likes

Zo lang er geen goed alternatief is voor een dergelijke beurs, blijf ik lekker gaan. Ik heb er altijd veel plezier van en leuke ontmoetingen. Als je naar een openbare ruimte gaat, kom je altijd mensen tegen die je normaal niet zou opzoeken. Was de dag er voor op Watch2016, daar had je hele andere categorieen. Ik moet ook melden dat er behoorlijk wat ouderen lopen, maar sommige hebben indrukwekkende collecties en veel kennis. Leven en laten leven, en focus je op de dingen die je energie geven.

3 likes

Hemeltje, zijn die giftig of zo?

Auto correct

Ha, dit bedoelde ik geeneens. Grappig. Ik ging gewoon in op de opmerking dat er veel ouderen zijn, alsof daar iets mis mee is. Maar misschien heb ik licht de p in omdat ik met mijn 56 ook aardig die richting op ga…

2 likes

Zeggen ze ook steeds vaker U tegen je?

4 likes

Was dat maar waar, die onbeschofte jeugd van tegenwoordig. :frowning:

4 likes

Deze heb ik volgens mij ook in mijn handen gehad en flink getwijfeld om hem te kopen. Schitterend klokje en qua formaat is deze net wat groter dan de andere vintage chronografen. Erg veel draagplezier!

1 like

Forumlid met het rood-witte duikertje was ik !

Niet zo’n gek voorstel, @Emdee. Ik had het op vorige Rikketik bezoeken ook wel leuk gevonden om HF leden te ontmoeten en te spreken, zowel vóór als achter de tafels, maar aan de neuzen herken je geen HF lid, Een oranje paraplu :slight_smile: lijkt me wat omslachtig. Een petje is ook leuk gevonden hoor, @Hieronimus, de verwijzing naar hartfalen is in mijn geval natuurlijk ook wel op zijn plaats :cold_sweat: Maar een pet lijkt me gezien de plaatselijke hoge temperatuur wat benauwd.

Doch een eenvoudig speldje (HF logo, of een zilveren spruitje?), desnoods een kleine button moet te realiseren zijn. Als HF een limited horloge op stapel kan zetten moet dit ook te doen zijn (vrijwilligers !). De kosten kunnen met een kleine vergoeding voor zo’n speldje (paar Euri?) wel dekkend te krijgen zijn. Wie voelt zich geroepen en is in staat zo iets te realiseren en te (laten) maken?

4 likes