Rikketik - zaterdag 6 juli

Dan zou ik achterin de zaal beginnen. Daar zijn de meeste dan nog niet geweest.

1 like

Yes dit kan! Zelfs vanaf 08:00 uur. Zie hier voor meer info: http://www.derikketik.nl/index.php?bladzijde=entreeprijs.

1 like

Hou er wel rekening mee dat de standhouders ook pas om 8 uur naar binnen mogen, er is dan ook nog niets te zien. De standhouders gaan dan eerst de tafels in orde maken en hun spullen uitpakken.
Als je daar dan tussen loopt, dan hinder je hun met het uitpakken en uitstallen van hun spullen en loop je de standhouders alleen maar voor de voeten.
De meeste standhouders zijn daar overigens niet van gediend.
Er zijn al stemmen opgegaan bij de organisator om het publiek pas later binnen te laten, zo rond 9 uur.

4 likes

Terug naar het verleden! Tien jaar terug was er om 9 uur niks zinnis meer te koop, hadden alle handelaren onderling al geregeld. :wink: …nou ja, gebeurt nog steeds natuurlijk.

2 likes

Sneu maar waar🙃

1 like

Voor de verandering maar es komen kijken hoe t er mee voor staat.

En probeer Fiffer 2019 Fiffer Solo White (2019) aan de volgende te overhandigen. Toch wel leuker zo n persoonlijke overdracht.

Zat zelf te denken om dat te doen rond 12:00 bij de koffietafels, zodat anderen er even aan kunnen bepotelen.

2 likes

Ik ga er denk ik ook maareens een keer kijken… is het niets ga ik gewoon naar Utrecht.

12u koffietafels?

1 like

Hi,

Ik woon in de buurt en ga morgen maar eens kijken - ga tegen 8.45 als niet-abonnee vroege vogel spelen.

Mocht er een HF Meet & Greet zijn terwijl ik er nog ben, dan loop ik zeker even langs - mogelijk tot dan !

Groet, Vincent

Ben er ook morgen met collega (en medeforumlid). Zullen even kijken voor de meet&greet.

Yep, kun je gelijk de meest recente Fiffer bepotelen, maar je interesse hebben em te bekijken.

Volgens mag je als niet abonnee pas na 10:00 naar binnen.

Iemand enig idee of er ook kwalitatief beter horloge gereedschap verkocht wordt?

Ik zoek eigenlijk nog een Bergeon 7825 (of iets gelijkwaardigs) om gemakkelijk zelf een stalen band te kunnen verwisselen.

Staartklok-onderdelen anyone? :sweat_smile:

1 like

12u bii de koffietafels?

11.30 uur ook goed? Ben er al bijna klaar mee :sweat_smile:.

Ik ben onderweg naar Houten. Heeft het eigenlijk wel zin? Ben beetje aan de late kant:frowning:

Hi,

En weer terug van een ochtend rikketik. Vond het leuk en leerzaam. Kleine Braindump:

Redelijke groot aanbod gouden vintage Rolex en Omega horloges
Geen enkele Zenith el Primero gezien - mogelijk blind geweest?
Nagenoeg de volledige chronologie van Omega Speedmaster bij een 'kraam’
Ik ben een zwak voor Linnen Dials aan het ontwikkelen
@vinwat is een prettige gesprekspartner

Groet, Vincent

1 like

Hi,

Je kon een ‘early bird’ aanschaffen om zo vanaf 8 uur naar binnen te mogen. Uiteindelijk konden ook niet-abonnees vanaf 9 uur naar binnen voor het ‘standaard’ tarief. Ik neem aan dat dit volgende keren ook zo zal zijn.

Groet, Vincent

Heeft het nog nut om nu nog naar Houten te gaan?

Zeker de moeite waard, leuk om diverse bekenden weer te spreken!!

Groet, Matth

1 like