Rikketik

Have fun morgen allen die gaan! We zien de sfeerfoto’s wel tegemoet!

1 like

Stopheling.nl is een manier om te checken of serienummerd geregistreerd staan als gestolen.

1 like

Hier ook misschien een stomme vraag… ik ben er nooit geweest maar wil eens gaan kijken of ik het leuk vind. Kun je er ook klokjes krijgen (2e hands) rond de 150,- - 500,- of is het allemaal veel duurder.

Sterkte!

En nu aan de Quartz :wink: , of valt het in die mate nog mee (hoop het wel voor je!)

1 like

In jouw prijsklasse is er voldoende te vinden, maar wel afhankelijk van of jij voor een dergelijk bedrag met een Rolex denkt thuis te komen :wink:

1 like

Kijk deze humor doet me goed! :thumbsup:

@ teubel : Quartz? Nee hoor! Nog geen pacemaker, geen batterijtjes nodig, k kan nog steeds gewoon opgewonden worden. :slight_smile:

Aan allen: ben nu twee dagen weer thuis. Alles gaat goed. Voel me stukken beter. Fijne zondag!

7 likes

Oh ja, heel veel keus! Maar het blijft oppassen he!

1 like

haha, nee hoor. Seiko is prima.

1 like

Mooie dag toegewenst voor één ieder die gaat. Ben benieuwd naar de aanwinsten en uiteraard de plaatjes.

@Lexaf Fijn te horen dat je je goed voelt.

1 like

Dan kun je prima bij Rob terecht (monsterwatches)!

1 like

anders ik wel!

1 like

Had graag willen gaan, maar moet helaas werken. Was vooral benieuwd naar de geur. :stuck_out_tongue:

Hoi Lexaf, ik ben blij dat je eigen rikketik nu stabiel is en blijft.

Gelukkig gaan er veel HF’ers naar de Rikketik, die je kunnen
laten weten hoe de sfeer is, ‘yonder’ op de Rikketik in Houten.

Ik wens je veel beterschap en hoop op blijvend herstel in dezen.

MvG, JB
:wink: :slight_smile:

1 like

Dank je @JurgBoomstra! Ik had er vandaag graag bij willen zijn, maar over 3 maanden is er weer een! Eerst maar even flink de revalidatie (sport) in. Thuis rustig an. Nog een aantal horloges te poetsen en ik ga me maar (weer eens) verder bekwamen in het maken van horlogebandjes. Dat is kwa lichamelijke inspanning niet zo enerverend en toch leuk.

Verheug me daar ook op!

Nou waar blijven die foto’s ?

1 like

Ja duurt allemaal weer vreselijk lang :smiley:

1 like

Rustig jongens, de dag is nog niet voorbij. Eerst moet iedereen naar huis, dan met de nieuwe spulletjes spelen, dan even kijken of de foto’s wat geworden is, dan uploaden… veel werk, ik denk vanavond en morgen komt er wel wat.

1 like

Dank je wel @coffeecup.
HF is niet alleen de meest ‘getikte’ maar ook de warmste foum community van Nederland.
Coffeecup: drink er met de andere boys and girls een extra kopje koffie op! Cheers!
:thumbsup::thumbsup:

1 like

We zijn net weg. Het was rustig tussen 12 en 14. Helaas weinig leuks voor me gezien.