RJwatches

Snelle communicatie en betrouwbaar als verkoper. Snelle verzending.

Goede ervaring dus.

Hele prettige en vliegensvlugge deal met @Robert gemaakt!

Prettig contact, spullen netjes verpakt en dag later al in huis!

:ok_hand:t2: topdeal! En een aanrader!

1 like

Deze week een deal gedaan met RJwatches als koper. Goede communicatie, helemaal prima.

1 like

Speidel bandje van @Robert gekocht. Probleemloze snelle deal. Keurige verzending. :+1:

1 like

Meermaals zaken gedaan met @Robert. Zowel koop als verkoop

Altijd goed!

1 like

Pas geleden een horloge overgenomen van @Robert en dat is mij goed bevallen. Op verzoek stuurde hij snel extra informatie en foto’s. Aanrader dus.

1 like

Goede beschrijving van de horloge
Prettig onderhandelen en goede afwerking met het verzenden.
Horloge voldeed volledig aan beschrijving dus was ik zeer tevreden met de deal.
Aanbeveling.

Helaas niet aan een koop toegekomen met @Robert , desondanks een hele fijne ervaring.
Vrijblijvend een horloge voor mij gereserveerd , zeer geduldig en een leuke nette communicatie.

Uiteindelijk het betreffende horloge toch niet gekocht , ook dit was geen probleem.
Zo doen alleen de echte liefhebbers het , een pluim waardig!

:thumbsup:

1 like

Horloge gekocht van Robert. Prettige en vlotte communicatie. Alles als beschreven. Aanrader!

Band overgenomen van @Robert. Vlotte deal, fijne communicatie en precies zoals afgesproken. Prima deal!

1 like

Horloge verkocht aan @Robert.
Leuk contact, snel antwoord, we waren er snel uit, prettige afstemming om af te spreken, leuk gekletst en fijne overdracht.
Kortom een aanrader!

Mvg. Bertjan

1 like

Vandaag heb ik het Moonwatch Only boek van Robert mogen ontvangen.
Lekker vlot en goed degelijk verpakt.
Een aanrader dus!
:+1:

1 like

Ook hier vandaag een goede ervaring met Robert gehad :+1: Ondanks dat we niet lang de tijd hadden hebben we persoonlijk in een leuk cafe af kunnen spreken voor de overdracht. Leuke vlotte kerel met verstand van zaken, zeker een aanrader voor een volgende keer.

Thanks, Matthijs

1 like

Omegaatje verkocht aan @Robert.

Geld was vooraf overgemaakt en deal was nog sneller rond dan de koffie klaar was. :joy: :joy:

Kortweg een positieve deal en een aanrader als koper/verkoper.

Vandaag met @Robert, bij het genot van een kop thee, tot een leuke deal gekomen.
Goede communicatie, mooi horloge en goede deal!

Een lid waar je met vertrouwen van kan kopen!

Super ervaring met @Robert

Snelle communicatie en prima verpakt is het horloge overgekomen!

:+1:t3:

Zeer goede ervaring met @Robert! Horloge overgenomen van Robert. Prettige communicatie en ook zeer meedenkend. Al met al zeker een aanrader. Bedankt!

:+1: