RLC review: Citizen NY0040 Promaster en korte vergelijking met Seiko SKX

Zo, dat was een lange bezinning. Geen idee meer waar het over ging.:thinking:

5 likes

Leuke review; had deze gemist afgelopen december! :slightly_smiling_face:

1 like

Thanks heren :blush::+1:

2 likes

Had dit topic ook gemist maar zojuist gevonden via de zoekfunctie! Bedankt voor het delen @RLC.

Krijg vandaag (hopelijk) of morgen mijn Citizen Promaster binnen (met zwarte plaat) :+1:

3 likes

Waar heb je die gekocht?
Ik ga er óók eentje aanschaffen; heb zin in iets nieuws! :shushing_face:

2 likes

om even heel schaamteloos te cross-posten:

4 likes

Ik heb een leuke nieuwe set via het forum gekocht!

Die post van @ElderRuwy is echt top. Mooie prijs :slight_smile:

2 likes

Precies. Dus gelijk een dilemma: deze kopen of toch wat meer uitgeven voor een Zelos Mako V3, een Glycine Combat Sub of iets van Scurfa? arrghhh!

1 like

Sorry dat ik iedereen het leven zo moeilijk maak hiermee. :wink:

1 like

Lastige keuze inderdaad! Ik kan niet in je portemonnee kijken maar voor dit bedrag wellicht het proberen waard. Mocht ie toch niet helemaal bevallen heb je hem denk ik vrij vlot verkocht :slight_smile:

Top tip!
Hier óók eentje besteld; levering 2 april! :shushing_face: :hugs:

En wilde graag een blauwe en tevens op rubber: heb ook al een SKX009! :slightly_smiling_face:

2 likes

Nog een weekje in spanning afwachten! Ben benieuwd hoe je hem vindt naast je SKX009 :slight_smile:

2 likes

oh wauw, dat is echt heel snel! Ik heb er zelf ook eentje besteld, maar moet wachten tot 16 april… :frowning:
Als er nou ook eentje in het groen was of een ander exotisch kleurtje… :grin:

2 likes

Ik kon em gratis met een soort Premium bezorging bestellen of zoiets! :thinking:

Dit wordt mijn eerste Citizen dus ben benieuwd of zij beter zijn in het uitlijnen van de bezel dan Seiko! :shushing_face:

2 likes

Gezwicht! Hij komt hier wel pas aan op 16 april, en de prijs op de website is met Duitse BTW, ik kreeg de Nederlandse voor de kiezen, dus een tikkie duurder.

2 likes

Super gaaf! Echt mooi om te zien dat er de komende tijd meer trotse bezitters zijn met hun Citizen Promaster :slight_smile: :muscle:

3 likes

En? Is die al binnengekomen? :grin: Mijne staat gepland volgens de standaard shipping: 14 apr.

1 like

Ja gisteren al op 1 april! (Geen grap!) :slightly_smiling_face:

…tjah…Wat vind ik ervan?
Ik moet altijd even wennen; voor het geld is het een érg leuk horloge.

En nog goed uitgelijnd óók! :shushing_face:

Het rubberen bandje is prima; misschien dat ik nog een “Promaster Only” topic aanmaak! :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd :slight_smile:.

De blauwe variant heeft een mooie sunburst :sunglasses:

1 like

Mooi hoor! Inderdaad een mooie sunburst wat @Horlogefreak_nl ook zegt. En tof die rode 200M op de dial. Ik denk inderdaad veel waar voor je geld. Ik kijk uit naar die van mij! :grin: Hij oogt wel kleiner dan de SKX009, of is dat illusie?

Kom maar op met dat Promaster Only! topic! Of nog beter… Promaster Divers Only! :rofl:

4 likes