RLC's vakantie horloge

Ik zou die mooie breitling mee nemen.op vakantie heb je juist minder kans op schade. Alles in de laagst versnelling.
Heb afgelopen meivakantie gewoon de DD om gehad en nog steeds om. Alles doe ik er mee. Verwacht die te dragen tot ik erbij neer val. Maakt krasjes toch niet uit. Anders x polijsten

4 likes

Ik heb nog een mooie Sinn in parelmoer te koop voor je.
Schitterend vakantiehorloge :+1:

3 likes

De Tudor gaat echt niet mee het nachtleven in…
Stel je voor dat er een kras op komt.
Na de Wat dragen we vandaag-foto meteen terug de kluis in !
…en volgens mij maakt hij in 1 shoot 12 foto’s steeds een uur later, want als het hier stormt schijnt bij rlc nog steeds de zon.

10 likes

:desert_island::sunglasses:

2 likes

Ik bedoel, serieus, gast… 72 antwoorden in een topic over een horloge wat je gewoon ruim onder het budget nieuw kan scoren op eglobal?

WTF? Als je nou een Mini Turtle wilt hebben voor op vakantie bestel je toch zo’n ding? Blauw is rond de 230, zwart 244 en pepsi 287.

De J versies zijn daar ook te krijgen voor meer. Ik vind dat gelul, dus bestel de K versie gewoon lekker.

8 likes

Hebben jullie het spin-off topic al gevonden?

3 likes

Hee, je bent 'm zat? Toch liever de pianolak-standaard-versie?

1 like

Wat is eigenlijk.beter, de J of de K ?
Edit
Grapje hoor

2 likes

Maakt in mijn ervaring echt geen reet uit. Ik heb de 007 J versie gehad en heb nu de 009 K alsmede de mini turtle K, en ik zie geen verschil in afwerking.

2 likes

@RLC, deze dan?
Kost dan 2x 300,- , maar wel een horloge waar je mee voor de dag kunt komen.

5 likes

Is een Alpinist geen idee? 20 bar en geen draaibare (outer) bezel. Kan alle omstandigheden aan. :+1:

Edit: of een leuke @HanDavinci mod? Als je het hem lief vraagt is die tot een boel bereid volgens mij.

3 likes

Ik zou een SKX007/009 kopen en saffier + een (keramische) bezel insert naar keuze laten plaatsen, afsluiten met een pressure test :slight_smile:

7 likes

Nee hoor.

3 likes

Daarvoor is hij hier op het horlogeforum toch juist exact aan het juiste adres? De cumulatieve kennis hier op het forum is het amateurisme lang voorbij!

3 likes

Niet bijdehand doen Werner :sunglasses:

1 like

Wat is het model type ???
Echt mooi

1 like

Is de 2013-2015 uitvoering van de Longines hydroconquest met ETA 2892-2 en arabic dial, 41mm

2 likes

Prachtig! Was ik nog niet eerder tegengekomen.

Nergens meer te krijgen
:persevere:

Waar verkopen ze deze ?