RobertGerard

Ook ik heb een horloge aan bovenstaand forumlid verkocht. Zoals reeds aangegeven: snelle duidelijke communicatie en snelle betaling.
Heel veel meer kan een verkoper zich niet wensen.

Gr Goedhart

:slight_smile: Goedie

Wederom 2 horloges verkocht aan RobertGerard, snelle reacties op de berichten en snelle betaling. Prima koper! Zeker aan te raden :+1:

1 like

Vandaag Rob’s high-beat Junghans stopwatch ontvangen. Bombestendig verpakt, ding loopt als een dolle! :grinning: Prima communicatie, helemaal top.

1 like

gnif :slight_smile:

Hier ook een dikke duim voor RobertGerard :+1:

Prettig contact, vlotte verzending en mooi klokje. Helemaal top!

1 like

Duimpie voor Gerard …was heel snel bij de verkoop van mijn Atlas en ook direct betaald dus helemaal goed.
:+1:

1 like

Leuke deal gesloten met dit enthousiaste forumlid. Duidelijke en effectieve communicatie. En omdat ie zo snel betaalde, kon ik het horloge binnen 24 uur bij hem op de mat laten “deponeren”.

Top Rob! Gaan we nog eens doen :smile:

1 like

Horloge verkocht aan Rob. Alles perfect! :ok_hand:

1 like

Prima zaken doen met @RobertGerard

Snelle betaling en communicatie.

Aanrader.

1 like

Weer een bandje verkocht aan @RobertGerard zoals altijd een prettig contact en vlotte betaling, aanrader!

1 like

Een haffel horlogestandaardjes verkocht aan @RobertGerard!

Prettige deal. Zonder het geld te checken de boel naar 'm opgestuurd. Als ie thuis was geweest had ik zelfs even afgegeven.
Goed contact met Rob, ook buiten deze deal om!

Aanrader!

1 like

pff ben ik blij dat jij je bankrekening niet controleert… :slight_smile: haha

maar ook met jou een fijn contact en een leuke deal, thnks! :slight_smile:

1 like

leuke deal gedaan, vlot en correct !

1 like

Hulde voor @RobertGerard, ik was op zoek naar een horlogedoosje en deze heeft hij in no-time tegen 0 kosten en heel goed verpakt naar mij toegestuurd :smiley: Dat vind ik nou de juiste HF spirit en maakt @RobertGerard een HF waardig forumlid.:wink:
Bedankt en tot een volgende keer! :+1:

2 likes

:blush:

RobertGerard en ik hebben een bandjes ruil gedaan. Het eerte voorstel was meteen accoord, erg leuk gegaan. Mijn lelijke fixoflex voor zijn classic bruin leren Junghans bandje.

Robert, Bedankt. mocht je afvragen waar is mijn fixo? heb je vast morgen in de bus. Pinksteren zat even in de weg denk ik.

Als ik weer iets wil weg gooien denk ik eerst aan jou okay? dit was 10X leuker. ik draag mijn eerste horloge weer met een bijpassend bandje :smile:

2 likes

Haha Abel kijk das leuk dan zijn we beiden blij! Heb um binnen en ik vinnum erg leuk! :slight_smile:Zekers voor herhaling vatbaar! :slight_smile:

Ons aller @RobertGerard, het HF lid dat nieuwe horloges van obscure maar desalniettemin peperdure merken het snelste post blijft een fijne vent om ook kleine zaken mee te doen!

2 likes

Deze week een prachtig magazine van Breguet overgenomen van Rob @RobertGerard
was prima verpakt en heel vlot geleverd :thumbsup: Prima zaken gedaan (wel klein)
bedankt Rob :ok_hand:

1 like