Flipperkast

Ik heb een prachtig horloge gekocht van Robert. Bij hem thuis opgehaald. Leuk gesprek gehad. Goeie vent, eerlijk en redelijk. goede prijs betaald. Tevreden man!

1 like

Horloge gekocht van Robert. Heel aangenaam contact en een mooie deal gemaakt. Graag nog eens!

1 like

Vandaag een prachtige horloge gekocht van RobertW.
De voorafgaande communicatie was heel duidelijk vlot en aangenaam.
De feitelijke verkoop ook zeer aangenaam verlopen met een fijne babbel en goed contact.
De horloge was precies zoals beschreven.
Ik zou direct een ander horloge van Robert kopen.

1 like

Horloge verkocht aan Robert. Prettige communicatie, helemaal goed.
Absoluut een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Horloge gekocht van @Flipperkast ; alles ging snel en goed! :thumbsup:

Graag tot een volgende keer Robert; bedankt!

1 like

Hier ook een prettige ervaring met Robert.
Horloge van hem overgenomen, snelle transactie en het horloge was keurig verpakt en als omschreven.
Top.

1 like

Breitling horloge standaard verkocht aan Robert. Goede en duidelijke communicatie, snelle betaling. Al met al een zeer prettige transactie. Aanbevelingswaardig!

1 like

Fijne communicatie en vlot geregeld.

Prima zaken doen met Robert👍

1 like

Horloge gekocht van Robert.
Communicatie Super.
Verpakking Super
Echte Aanrader, Robert mijn dank is groot.

1 like

Horloge standaard gekocht van Robert.
Communicatie was fijn en verzending snel.
Zeker aan te bevelen.

1 like

Zondag Watchwinder afgehaald bij @Flipperkast

Goeie deal, duidelijk, makkelijk en een vriendelijke jongeman :smile:

1 like

Mijn horlogebox aan @Flipperkast verkocht. Binnen 6 minuten! Fijne vent, zo zou weer iets aan hem verkopen.

1 like

Alles goed en soepel verlopen Robert is een prima koper👍

Prima koper, geen moeilijkheden, gewoon goed!

1 like

Horloge van Robert gekocht. Zeer prettige communicatie en hele prettige ontvangst bij hem thuis.

Daarnaast was het weer een genoegen om een HF lid in real life te ontmoeten. Als enthousiaste liefhebbers onder elkaar wordt het al snel gezellig en het blijft natuurlijk leuk om ervaringen uit te wisselen.

Groeten,

Tecco

2 likes

Ook ik een horloge gekocht van Robert. Gezellig onder een kop koffie het horloge bekeken en gekocht en onze horlogehobby de revue laten passeren. Prima verkoper, echte liefhebber, prettige deal.

@Flipperkast bedank!

1 like

Afgelopen vrijdag een Breitling clasp + straps gekocht, maandag in huis. Exact zoals omschreven. Fijne en snelle communicatie en via de WhatsApp nog wat extra foto’s gekregen. Aardige vent ook :wink:
In één woord, top!

Dank @Flipperkast

1 like

Horloge aan @Flipperkast verkocht.
Snelle en fijne deal gedaan met Robert.
Horloge verstuurd, helaas geen ontmoeting… aardige kerel. Een jaar geleden via Mp contact gehad niet Robbert. Hij heeft me toen eigenlijk verwezen naar HF, toen ook direct hier account aangemaakt.
Daarvoor nog bedankt Robbert​:+1::+1:

Hoop tot volgende keer.

1 like

En wederom een prettige deal met Robert. Net als de vorige :slight_smile:

1 like

Exact dat, in korte tijd wederom prettige deal met Robert. Snel de deal beklonken, sneller dan snel verzonden (geld stond nog niet eens op zijn rekening!) dus wederom een goede ervaring :thumbsup:

1 like