Rolex dilemma

Kan ik volgen, maar ik wil het niet te opvallend allemaal. Ik vrees dat ik de PCL’s niet ga trekken, dus dan resteren de Sub en de SD. Glidelock lijkt me ook heel prettig. En bij een Pepsi moet het al weer een gebruikte zijn, terwijl de toch wel weer fraaiere afwerking van de laatste versies en de ceramische bezels me ook erg aanspreken.

Ik vind verder de kastvorm met de smallere lugs van de SD mooier dan de Sub en ook gevoelsmatig (heel lullig misschien) gaik een stap boven de mainstream. Maar de plattere kast van de Sub zal zeker weer een voordeel voor de Sub zijn.

Als de pcl’s afvallen zou ik met een kleinere pols voor de SND gaan. Qua draagcomfort denk ik beter aangezien deze platter is

1 like

Basel niet even afwachten? Anders de no date.

De gmt !!!

Vind dit totaal niet te bling, mij lijkt een sub no date dan weer sneller vervelen…

1 like

Ik zou voor of voor de klassieke SND gaan of voor de frisse Yachtmaster.

De huidige GMT vind ik niet mooi en de dweller heeft van die rare endlinks. Mochten ze dat laatste aanpassen, dan zou ik de dweller boven de SND plaatsen.

YM 116622 in blauw. Prachtig ding.

4 likes

Zij zou denk ik eerst de platina plaat kopen en daarna een andere erbij. Die platina plaat minstens net zo mooi in de zon als de sunburst versies, maar achteraf bijkopen is een stuk prijziger.

Rare endlinks? Dat zie ik niet zo. Wat vind je er raar aan?

Sea Dweller 4000!
Vind ik een erg mooi horloge om te zien, helemaal in het echt.

1 like

De endlinks steken buiten de kast uit, bij de 114060 zitten ze mooi “in” de kast.

Op de foto heeft hij ook zeker mijn voorkeur. Mooiere lugs dan de SND en de bezel vind ik eigenlijk ook wel cool. Ben alleen bang voor de hoogte/draagbaarheid aan mijn dunnere pols.

Morgen ws beide naast elkaar proberen :thumbsup:

:point_up:

Absoluut de Sea Dweller.
De sub no date is ook prachtig , maar ik denk dat je na 2 weken dragen denkt… had ik toch maar… :upside_down:

Zou kunnen. Ik ga voor de mooiste die het lekkerste aanvoelt. Hopelijk is dat dezelfde :grin:

2 likes

Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma maar heb “gelukkig” nog geen budget vrij voor dergelijk keuze.

De gepolijste midden links is inderdaad voor mij ook een vervelende bijzaak. Maar als ik onderstaande foto’s, geleend van het web zie :heart_eyes:

Mooi dat blauw, maar die PCL’s passen niet bij mij.

Ik ben heel benieuwd, maar het lijkt tussen deze twee te gaan na ampel beraad:

2 likes
  1. Rolex Sub no-date. STUNNER
  2. Rolex SeaDweller. STUNNER maar een tikkie dikke kast.

De rest mwahh ,… ben ik persoonlijk niet zo heel erg fan van. Maar dat is mijn smaak. Ik heb niks met gepolijste schakels in een bracelet en te drukke lunette etc.

1 like

Wauwwww… wat een fantastische klokken en wat een heerlijk luxe “probleem” / dilemma.

First world problems…

1 like

Zonder meer de GMT II , heb hem nu zelf twee jaar en draag hem iedere dag.
Verveelt nooit en zit als gegoten, je krijgt spijt als je een andere keus maakt .
Hij loopt ook perfect , en wat moet ik nog meer zeggen om je over deze streep te trekken !?

1 like

Nog even en Rolex gaat de Submariner voortaan ook de Submariner No Date noemen… :wink:

5 likes