Rolex echtheid advies

Zelfs als non-expert op Rolex zou ik deze meteen passeren. Bespaar je de reiskosten.

Op de flea market in Bangkok heb je voor een paar tientjes in ieder geval een heel wat beter gelijkend exemplaar. :grinning:

2 likes

Wat trekt je aan in dit horloge? Ik kan echt niks verzinnen :smile:

Jezus…

Mijn onderbewuste had het al door voordat ik bewust een zin kon afmaken in mijn hoofd dat 't nep is…
Daar hoef je geen kenner voor te zijn.

Deze link waarschijnlijk niet gezien?? Staat ook de echtheidskenmerken in…

Is net echt…

1 like

Op het oude forum ben ik wel eens tegengekomen dat iemand test wat voor reacties er komen. Dit voordat dat persoon een poging waagt op mp. Ik heb vanzelfsprekend geen enkele aanleiding te denken dat dit nu ook het geval is.

1 like

Zou me nix verbazen. Dit is trouwens al de zoveelste “Rolex uit een erfenis” die hier langskomt de laatste maanden.

Het is een echte en kost een prikkie.
Gelukszoekers brrrrr

Rolex van 10k+ uit een erfenis ಠ_ಠ

:joy::+1:t2:

Waar blijft de Man die deze disc is gestart?

Ben ik nu de enige die denkt dat dit een echte is?

2 likes

Ons is enige vorm van horlogehumor niet vreemd…

Dus vat t niet persoonlijk op!

Maar was je in de tita-toverdrank gevallen toen je veronderstelde dat deze echt kon zijn? :smile:

2 likes

Whaaahahahaha. :laughing:

:+1:

Elf.

1 like

Zoek de verschillen.

OMG, de slechtste fake die ik in jaren heb gezien haha

Niet meteen afbranden graag. Het kan best anders.
Een greep uit het betoog van Henrik:

Ook moet u niet vergeten dat we allemaal eens zijn begonnen met onze horloge hobby en toen ook nog niet wisten wat jewels zijn, we misschien niet vanaf onze geboorte wisten dat een automaat geen batterij heeft, etc etc. Het zou fijn zijn dat u dit in uw achterhoofd heeft op het moment dat een nieuweling een ‘domme vraag’ stelt. Een normale reactie waar deze nieuweling iets van kan leren is dan fijner dan het afbranden van deze persoon. Het forum is er ook om kennis te delen en (van) elkaar iets te leren…

6 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.