Rolex Explorer 2 16570 vs Zenith El Primero Pilot

Ik heb nu de Zenith maar ik wil misschien terug naar een horloge met stalen band. De Zenith moet er dan uit en dat doet toch wel pijn. Mijn vriendin zou het gewoon doen. Wat vinden jullie?

Uit:

In:

1 like

Bedroevend slecht plan.

8 likes

Ik zou m’n vriendin weg doen en beide horloges houden :sunglasses:

14 likes

Uitstekend plan. Deze Zenith is niet echt moeders mooiste, subdials staan zo dicht bij elkaar dat ik telkens het gevoel heb dat hij scheel kijkt. Bovendien is de driejaarlijkse service aan een El Primero ook geen feest.

2 likes

Ik denk dat ik ook om ben en stem voor de Rolex! Op staal is absoluut mooier alhoewel ik persoonlijk voor de ref. 216517 zou kiezen (42mm) :heart_eyes:

1 like

Ik vindt de El Primero veel mooier dus die zou ik houden, maar ik heb dan ook niet zoveel met Rolex.

1 like

Die keuze is eigenlijk niet zo moeilijk…

2 likes

No!

Grt

1 like

Bedankt voor jullie reacties. De 42 mm heb ik gistermiddag gepast en vind ik te groot voor mijn pols. De 40 mm ga ik binnenkort proberen maar ik was benieuwd naar jullie meningen want ik vind het moeilijk… Meer foto’s van de Explorer zijn natuurlijk altijd welkom.

1 like

Ik ben het met de vrouw eens.

1 like

Ik zou voor de Explorer gaan hier een oude 16550 van mij heb er spijt van dat ik m.weg gedaan heb .ben nu weer op zoek [URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/explorer%2016550/20150103_144742.jpg.html]

[/URL]

1 like

Explorer… Topding

[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/37DE2FD8-0663-4CD2-979A-1ABA1FADE37B_zpspnjh64ge.jpg.html][/URL]

4 likes

Beide zeer mooie horloges, maar ik ben toch voorstander vd rolex, en met witte dial nog mooier.

1 like

Humor! ( en strak plan😄)

2 likes

In dit geval: luisteren naar je vrouw!

1 like

Ik zou de Zenith houden!

Nog andere horloges in de collectie?

1 like

Het zijn ook wel twee erg verschillende horloges, ik ben toch wel erg gecharmeerd van de Zenith maar het feit dat je het overweegt zegt misschien eigenlijk al genoeg…

1 like

Kun je alleen zelf bepalen natuurlijk. Als Explorer II 16570 eigenaar kan ik je wel zeggen dat ik het een heerlijk horloge vind. Mooier dan de 42. Dus als je net als ik niet zo van te grote horloges houdt en geen erg dikke polsen hebt, dan een fantastische keus.

Ik vind jouw Zenith ook niet de mooiste met de subdials die dicht op het midden staan.

1 like

Stalen band aan de Zenith? Lijkt me de goedkoopste oplossing

1 like

Zenith houden!

1 like