Rolex in Hong Kong

Een maatje van me is voornemens om Rolexen te gaan gluren in HK. Over een week of twee.

Het schijnt daar te jeuken van de Rolex dealers. Iemand enig idee wat de aanraders zijn om te gaan kijken/waar hebben ze enige voorraad?

Dank!

Zeker! Ik maakte er al een topic over toen ik er voor het laatst was. Genoeg te zien, zelfs als je gewoon rondloopt kom je grijze dealers tegen.

In Mong Kok (ten noorden van het Yau Ma Tei-station in Kowloon) zitten er twee of drie in dezelfde straat, met oa full set Hulks en 14060Ms en two-tones en ga zo maar door! Is als het goed is op de hoek van Dundas St en Kwong Wa. Verder naar het zuiden, in Tsim Sha Tsui, zitten er ook meerdere, waaronder de winkel uit mijn topic.

En dan heb ik Hong Kong zelf (het hoofdeiland) nog niet eens genoemd :slight_smile:

Vergeet de AD’s trouwens, zijn er heel veel (soms zelfs twee in één straat) maar verkopen allemaal hetzelfde.

1 like

Dank! Wist dat ik een topic had gezien, maar vond het niet meer…

AD’s vergeten? Geen interessante stock daar?

1 like

Pas op met ad’s sommige winkels hebben de uitstraling van een AD maar staan niet op de Rolex site… Dit zijn dan ook geen AD’s.