Rolex Milgauss

Ik zie heel weinig over de Rolex Millgaus verschijnen, geen zoekertjes, niemand die hem heeft.
Wat staat jullie wel of niet aan in dit model? Mij lijkt het prachtig en helemaal iets anders dan de standaard Rolex.

9 likes

Gewoon een super mooi horloge en een beetje (onterecht)ondergewaardeerd.
De mooiste kan ik niet betalen en dat is de 1019 en die doet al rond de 20.000 Euro.

6 likes

doemijdiemaar

7 likes

Prachtig horloge, maar draagt voor geen meter op de pols (de mijne althans).

Hoe bedoel je?
Te groot, lugs te lang?

Had dezelfde, maar heerlijk!

Door het verhoogde achterdeksel lag hij te hoog en onstabiel op mijn pols.

Maar mooi was ie zeker!
[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/DSC02036.jpg.html][/URL]

3 likes

Vind de bovenste twee horloges schitterend. Maar ik lees vooral dat hij een (te) dikke kast heeft.
Mijn grootste punt is voornamelijk de prijs :stuck_out_tongue:

2008 - 2009 … Toen kocht je een nieuwe grijs voor 3600,-…:flushed::flushed:

Voor mij een beetje te hoog bling bling gehalte.

Ik heb een Milgauss GV gehad, en hem snel geflipperd. Het horloge is prachtig gebouwd (zoals iedere Rolex) maar al snel begon ik mij aan het groene glas te ergeren, vooral als ik er schuin op keek en de groene rand kon zien. Ik kon er niet aan wennen, had het gevoel naar een scherf van een groene wijnfles te kijken. Verder is het horloge voor zijn grootte flink zwaar waardoor hij bij mij de neiging had rond te wiebelen op mijn pols. Het extra gewicht komt door de ijzeren binnendeksel die het magnetisch veld moet tegenhouden. In mijn beleving was hij zwaarder dan mijn Seadweller 16600. Ook had hij een hoog bling-gehalte, mede door de polished center links. Het is een unieke Rolex en misschien koop ik daarom ooit nog eentje terug, dat dan weer wel.

Ik ben persoonlijk niet te vinden voor de secondewijzer en het groene glas…
Ik vind het nogal ‘goedkoop’ aandoen.

Ik vind hem fantastisch vooral dat groene glas en hoop hem ooit nog aan te kunnen schaffen.

Ik vind hem mooi, maar wel met zwarte plaat.
Nadeel voor mij is dat er geen datum op zit… ben toch gewend om dat wel te hebben. En voor het geld wat je voor een Millgaus neerlegt leg ik liever iets bij voor iets anders, b.v. een sub.

Neemt niet weg dat hij erg mooi is en ik hem zeker kan waarderen!
Zag er laatst eentje in het echt, iemand die bij een tankstation zijn ferarri bij moest vullen.

3 likes

Ja die wil ik ook wel!!!

Dit is de mooiste moderne imho

11 likes

Ik vind het ook een hele mooie klok alleen (nu ga ik vloeken) wel met een lerenband. Ik heb begrepen dat dit horloge zo dik is omdat het een magnetisch schilt heeft. Gewicht is gelijk aan een submariner.

Of misschien nog wel meer kick is deze

2 likes

Deze is inderdaad mooi. Welke ref. is dit?

Tijdje terug in het echt gezien. Stuk mooier dan op de foto. Beetje (te)veel bling voor mijn doen.

Inmiddels wel ja. Toolwatch-achtige is verdwenen