Rolex of niet....

Wat heeft dat allemaal met patserig of niet patserig te maken?

Niets, maar wel met zomaar een oordeel vellen over iemand, in dit geval met een bepaald horloge.

Een vrij patserig horloge, dat wel…:wink:

Blauw! Werkelijk prachtig!

1 like

Er gaat niets boven een volledig getatoeëerde arm met een Rolex erop.

1 like

Getsie.

Ik houd van tattoo’s, maar voor de wereld om te zien? Ik noem het geestelijke armoede.

Niet getsie :drooling_face:

Kan niet uitbundig genoeg hoor. Heerlijk.

1 like

Dat is leuk voor als je financieel onafhankelijk bent. Ik ga op werk niet aan tafel zitten met iemand die zijn onderarmen vol heeft.

Als hij zichzelf niet serieus neemt hoef ik dat ook niet te doen.

Dat noemen ze marketing en niemand doet dit beter dan Rolex.

M’n indruk is echter dat je meer op zoek bent naar een dress watch en daar zijn andere merken zoals bv. Jaaeger-Le Coultre simpelweg beter in. Als het toch een Rolex moet zijn, zou ik eerder kijken naar een (vintage) Rolex Celini.

Heeft ook even geduurd inderdaad :grimacing: Overigens hoef je niet altijd financieel afhankelijk te zijn. Er zijn zat beroepen waar tattoo’s geen probleem zijn. Creatieve beroepen bijvoorbeeld. Maar ook delen van de ICT.

2 likes

Ik vind dit soort topics wel grappig eigenlijk.

“Hè jongens, ik heb X duizend euro dat een gat in mijn zak brandt. Hellup!”

Is het niet verstandig om jezelf af te vragen of je wel een nieuw horloge wilt (zeker als je je hele budget opgebruikt) en of je niet vroeg of laat spijt gaat krijgen van de impulsaankoop die volgt uit dit topic?

5 likes

Dat dus.

1 like

Je leeft maar 1 keer…

1 like

InbornUncomfortableHedgehog-max-1mb

Wij willen op HF ook wel een mooi koopje met de kop eraf. Zeg dit nou niet.

2 likes

Ja. Maar ik zie ook mensen met auto’s, al dan niet ‘getunede’ vrouwen of stereo-installaties die ruimschoots binnen de rootbeer-categorie vallen. Moet ik daar ook iets van vinden?

:joy: YOLO!

Nee, maar kijk. Je onderschrijft eigenlijk mijn punt. Hij kan dat geld veel beter op een andere manier besteden wat mij betreft.

Als ik vanuit mezelf redeneer: mijn situatie is dat ik wel meer horloges zou willen dan dat ik me momenteel kan veroorloven. Als ik nu de Staatsloterij win dan trek ik vanavond nog heel Ebay leeg omdat ik zoveel modellen wil hebben, bij wijze van spreken.

TS zegt het juist andersom: ‘help mij om mijn geld uit te geven!’

Dan vraag ik mij dus juist af of je wel voldoende bezig bent met de hobby om zo’n uitgave te rechtvaardigen en of het elders niet meer geluk zou opleveren.

TS wekt niet de indruk geld uit te willen geven wat hij eigenlijk niet heeft. Hij heeft een budget van 7/8k en vind het leuk een weekendtopic te starten waar zoveel mogelijk mensen hun ideeën spuien. Leuk en positief topic lijkt me. En uiteindelijk is TS oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat hij doet met z’n geld. Tenzij TS eigenlijk maar een jochie van 13 is met de creditcard van z’n ouders.

Ik heb jouw tattoos gezien. Ik snap het :rofl:

Maar… het is dat het op mijn werk niet uitmaakt, anders had ik het niet gedaan. Ik zou graag een tattoo in mijn nek willen, maar dit mag dan weer niet…

Mijn vrouw vindt dit ook niet tof :face_with_raised_eyebrow:

Je komt dan geen winkel meer in zonder dat je op de voet wordt gevolgd door de beveiliging :rofl:

2 likes

Ik lees nergens dat het TS zijn totale spaargeld is.
Hij heeft €4000.- om aan een horloge te spenderen, hij twijfelt en vraagt advies op een horlogeforum, dat vind ik niet heel raar. :thinking:

1 like

:joy: :+1:t2:

Mijn advies is doorsparen.

1 like