Rolex only (samenvoegen of slotje)

Voor mij zou de gladde bezel juist een voordeel zijn. Toch minder opzichtig. Dus wat dat betreft wel een plus.
Ga er iig nog een paar weekjes over bomen en dan stel ik het wellicht weer uit. De drang wordt wel steeds groter; soort van Rolex-Force. LoL

1 like

Dat opzichtige valt toch wel mee? Waarom anders niet een 36mm platina? Is door de maat ook meteen een stuk minder opzichtig.

Dit zou nog leuker zijn dan de blauwe Turnograph die ik net besteld heb maar te duur als beater…

En ja, als het dan toch gewoon kan:

7 likes

Makkelijke keus, of course de DD.

Vind deze daytona minder mooi dan de nieuwe modellen, oogt wat druk.

Een PDD40 is prachtig! Persoonlijk vind ik fluted erg mooi maar las al dat je dat te druk vind.

Heb jij die gouden YM met rubberband?

Nee, is niet aan mij besteed.
Heb vorige week een stalen opgehaald met platinum wijzerplaat. Had al zijn voorganger, maar nu de laatste kans op en nieuwe met de betere band/sluiting.

Aankomende week weer tijd om wat foto’s te maken.

Ja pics please :slight_smile:

Ben nieuwsgierig!

Hier zijn voorgangers

Leuk! Moet hem ook een keer in het echt zien :slight_smile: Ben zelf ook wel fan van de gouden YM met rubberband :heart_eyes:

1 like

Nog een keertje dan…

5 likes

Absoluut de DD!

1 like

Je kan maar geen genoeg krijgen van je nieuwe schoensel of wel!?

2 likes

Jij ook niet ? :smile:

2 likes

Je uurwerkje is eruit gevallen!

2 likes

Blaken uurwerk…

3 likes

Cool, gefeliciteerd! In twee dagen twee nieuwe TOGs op het forum :ok_hand:

@Bidle wat een heerlijke keuze om voor te staan! Van deze twee heeft de DD mijn sterke voorkeur; vind de kleurencombo op de Daytona gewoon niet zo mooi, terwijl dat blauw op de DD juist helemaal tot zijn recht komt. Presidential band is ook wel wcht prachtig. Is een de platina uitvoering inderdaad zo zwaar?

Als een zwarte of witte Ceramic Daytona ook een optie is, wordt het lastiger…

3 likes

Back in Black

8 likes

Ik vind m megamooi, maar hij is 41mm toch? Als ik kon kiezen, ging ik voor de 36mm met iceblue plaat (de sunburst) en fluted op die mooie president band. Vind n DJ t mooist op 36mm…

Geen blijver maar toch wel heeeeeeel sexy

10 likes

10 likes

@Bidle DD!! Prijs gunstiger en heerlijk onder de rader. Vele denken dat het staal is.

1 like

Deze is 40mm. Voor mij een prima maat. 36mm is aan de kleine kant.