Rolex Submariner

Hoi allen,

Ik zou graag eens willen weten of er meer mensen zijn die de Rolex Submariner net zo mooi vinden als ik …op het internet (foto’s , filmpjes ) totdat die dan echt om de pols zit , dan ineens is die klik weg…

Maar toch , na een paar dagen denk je weer aan die Submariner en ga je weer foto’s en video’s kijken en word je er weer verliefd op…tja totdat die weer om de pols zit…pppppffffffff hoe kan dat nou

5 likes

Zo gaan die dingen.

7 likes

Draai aan de lunette en dan krijg je vanzelf een klik! Echt!

17 likes

om te kwijlen toch ?

Ik denk dat dit komt omdat je niet alleen verliefd wordt op het horloge, maar ook op de hype en de charme die eromheen hangt. Het is en blijft toch een exclusief iets en op fotos straalt dat er altijd af.

Wellicht valt het dan tegen op het moment deze om de pols zit. Uiteindelijk is het “maar” een horloge.

1 like

Probeer eens een mooie vintage. Een 5513 met een nog mooie matte dial. Prachtig. Toen de submariners nog mooi en spannend waren. Ik mis deze soms wel. :cry:

2 likes

120x om precies te zijn :sunglasses:

1 like

Tja smaken verschillen maar de nieuwste Submariner vind ik toch wel echt de mooiste…ik hou sowieso niet van vintage

1 like

Hier hetzelfde! Op foto’s ben ik er weg van ook als tie op het nachtkastje ligt :heart_eyes:

Todat ik hem omdoe…

Een heel topic over dat gevoel:

1 like

Als dat gebeurd… Heb je een bril nodig

Geen reclame op het forum s.v.p.

7 likes

Dat dus.

Maar als je er dan toch een draagt… liever een Rolex

3 likes

De klik is er bij mij om de pols nog!

Tja, soms staat n klokje toch om de pols anders dan op n (bewerkt) plaatje.

Bv nieuwe speedy met bracelet.

http://www.omegawatches.com/images/Watches/Product_Presentation/Speedmaster/Moonwatch_Professional/SP_Moonwatch_Prof_31130423001005_vueC_1600x900.jpg

Prachtig rond op plaatje, maar eenmaal om…

Dan valt ie niet zo mooi rond om m’n pols en kijk ik tegen de zijkanten vd schakels aan :disappointed_relieved:

Nog zo eentje, Longings Legend Diver no date. Prachtig retro vintage duiker…

Todat om de pols blijkt hoe plat t bandje Is en lang de lugs zijn, waardoor er behoorlijk wat overhang ontstaat.

Phoe, best moeilijk in beeld te krijgen, maar degenen met niet al te forse polsen weten waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

3 likes

Met horloges tot zeg 48mm heb ik geen moeite.
Mijn polsen zijn wat dat betreft dik genoeg.
Ik ben ook zo’n iemand die zich maanden kan verlekkeren aan een sub of dweller.
En als ik dan de beslissing neem om spijkers met koppen te slaan, en hem in de winkel omdoe.
Nee toch niet mijn klokkie, sub/dweller wat een kleintje om mijn pols.
Heb ik ook met een speedmaster, kijk er recht van boven op erger ik me weer aan het glas.
En verander ik mijn keuzerichting weer, om op termijn weer bovengenoemde te heroverwegen.
Zit overgins wel in mijn hoofd dat ze er ooit eens gaan komen.
Grtn Leen.