Rolex Submariner

Bijpassende Seiko al besteld?

Nee, man. Ik las pas op dit gezaghebbende forum dat het nog veel goedkoper kan.:wink:

Zit wat in. Als je van afschrijven houdt is een Tag Heuer of een Hamilton een veel betere keuze.

Ik koop wat ik leuk vind, draag dit lekker een aantal jaren en ontwijk daarbij ook geen onderhoud. Kost misschien wat meer. Jammer dan. Ik ben een horlogeliefhebber. Geen boekhouder.:wink:

7 likes

Liefbeffer?!

Dat ook!

Die kleine toetsjes en mijn dikke vingers werken niet altijd goed samen.:confused:

1 like

Heb er na een klein uurtje nog geen last van gelukkig :joy:

2 likes

Eerlijk gezegd vind ik ze nu mooier, zoals de 16610 met glossy dial, witgouden opgelegde indexen en saffier…

Off topic, maar… Een vriend heeft meerde Royal Oaks, waarvan ik een aantal even om mocht, en die zijn een klasse apart. Ze kosten ook vanaf ca. €15.000 of zo. Misschien zit ik er een duizendje vanaf hoor. Ongekend afwerkingsniveau en ongekende stalen band. Zijn stalen chrono is iets van 15 jaar oud, maar heeft nul rek op de band.

Hij heeft tevens een aantal Submariners, maar die zitten er toch echt onder qua afwerking. Kosten ook de helft!

De afwerking van een AP is idd op hoog niveau. Het uurwerk is ook prachtig.

Waar ik echter op doel is dat de legering van het metaal waarschijnlijk bestaat uit boter en staal (krassen en butsen magneet) en het uurwerk veel gevoeliger voor schokken e.d.

1 like

Met die moderne Royal Oaks is hetzelfde loos als met de moderne Bentleys. Voer voor voetballers.

Gelukkig was ik 16 jaar geleden eerder met m’n AP ROO dan al die voetballers…:smile:

1 like

dacht dat dat meer Hublot was…

Ook mooi :facepunch:

Bij mij wisselt dit gevoel van Rolex continu…