Rolex: www.specialforcesissue.com/watches

https://www.specialforcesissue.com/watches

1 like

Misschien hier plaatsen met iets meer uitleg?

Ik vind ze best cool!

Ik heb denk ik in dat mod topic ook al eens in dezelfde trend gereageerd, ik zou denk ik zelf niet zo veel geld uit geven voor een mod. Hij is vaak een stuk duurder dan het origineel en de restwaarde is tricky. Maar twijfel ook aan de kwaliteit, gaat zo coating er dan weer af na een tijd of zo…

Je koopt dus een Rolex, maar dan missen er een heleboel originele onderdelen. Maar je betaald er meer voor. En die Fabrikant verkoop de rest op ebay voor wat extra winst. Hmmm nee. Ziet er wel aardig uit overigens.

4 likes

15k EUR ongeveer die klokken, hoop geld voor 114060…

Die naam: Specialforceissue :confounded:

Is het de bedoeling dat je jezelf een soort van Rambo moet voelen na zo’n mod?

Voor 15k koop ik een 114060 en dan huur ik wel special forces.

1 like

Wordt een beetje moe van al die special forces claims.
SF en reguliere strijdkrachten lopen echt niet rond met een klok van duizenden euro’s
Die minder accuraat zijn, die meer wegen, en minder robuust zijn.

SF gebruikt voornamelijk Casio G-shock, Casio Protrek, en Suunto

Net zoiets als een Ferrari 488 Pista kopen en er dan wat spoilers van Kamei op schroeven.

1 like

de gewone misschien met een casio. maar luxe special forces misschien wel gewoon met rolex :smiley:

kijk dat kan ook gewoon :slight_smile:

Dus je koopt een submariner voor 7,5 ruggen en haalt de stalen band eraf en verkoopt die weer. Ff een coating erop. Dan las je de spring bars vast en doet er een NATO strap van twee tientjes op. Ten slotte de case back nog ff verkrachten met een nep insigne en dan klaar en er 15 ruggen voor vragen. Slaat toch helemaal nergens op…

3 likes

Wie dat merk kent is oud.

1 like

Goeie toelichting. Lekker kort.

Klopt, maar in mijn voorbeeld wilde ik juist één van de meest geavanceerde sportauto’s van dit moment als voorbeeld nemen met de meest oubollige spoiler leverancier.

1 like

Interstate vond ik nog erger eigenlijk…

Het was een grapje van me. Ik ken het en ben zodoende ook oud :wink: Zaten die niet op foute Opel Manta’s in de eighties?

1 like