Ronald

Leuk contact met @Ronald via PB, snelle reacties terug en we waren er zo uit. Snel betaald en vandaag opgestuurd.
Nu maar hopen dat het horloge bevalt :wink:

1 like

Fijne communicatie gehad met Ronaldo de uurwerk was beschreven zoals ze had vermeld en pakje was echt snel verstuurd en zeer goed ingepakt ,echte aanrader
Nogmaals bedankt kerel :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @Ronald Duidelijke communicatie en na een overeengekomen prijs heeft hij het geld gelijk overmaakt dus veel vertrouwen !

Horloge opgestuurd en nog even een terugkoppeling na ontvangst is ook altijd mooi.

Aanrader dus en zou er zo weer zaken mee doen.

Gr
@Number4

1 like

Leuke ruil/verkoop combi deal kunnen maken. Leuke communicatie, snelle service. Lekker op zijn mails gekletst over de hobby. Top!

@Ronald Bedankt kerel, je hebt een leuke collectie en fijn zaken gedaan te hebben

Van harte aanbevolen.

1 like

Van Ronald een bandje en vooral een Tissot-vouwsluiting gekocht, waar ik al een tijd naar op zoek was. Ooit via MP een Visodate overgenomen met een vlindersluiting met modern ā€˜Tā€™-logo in plaats van het klassieke logo en dat was voor mij toch wel een terugkerende ergernis. Daar komt nu eindelijk een einde aan dankzij de sluiting van Ronald. :grin:
Vlotte en sympathieke communicatie met Ronald, die bij de afhandeling nog kans zag om in plaats van Ć©Ć©n zelfs twee forumleden blij te maken (mij ging de deal om de sluiting, en een ander lid bleek juist de oorspronkelijk aangeboden band helemaal te zien zitten). Netjes aangepakt en prima creatief opgelost voor iedereen. Goeie vent!:thumbsup:

1 like

Zie reactie van Zjuuls: ik was de gelukkige die de band kon overnemen :smiley:

Snelle reactie, snelle verzending en bovenal erg sympathiek. Heeft na verzending zelfs nog een berichtje gestuurd of het bandje was aangekomen, daar waar veel verkopers stoppen (ā€˜het geld is binnen, verkoop is klaarā€™).

Zou zo nog wat van hem kopen. Aanrader. Ga zo door, Ronald! :slight_smile:

1 like

Zojuist een mooie deal gemaakt met @Ronald. Een eerlijke verkoper. Erg leuk en interessant gesprek gehad over van alles en nog wat. Zeker voor herhaling vatbaar, alleen moeten wij de volgende keer een andere koffietent kiezenā€¦ Als het aan de serveersters had gelegen, dan zouden wij Ć¼berhaupt geen koffie hebben gehadā€¦ :stuck_out_tongue:

1 like

Ook ik had een mooie koop-ervaring met @Ronald!
Een horloge in perfecte staat zoals beschreven, bijzonder aangename communicatie (Ronald geeft je ook rustig de tijd om na te denken, en er eens over te slapen), correcte prijs en absoluut perfect verpakte verzending! Voor herhaling vatbaar :slight_smile:

1 like

Ik had niet zo zeer een ā€œkoop-ervaringā€ met Ronald, maar kreeg van hem al vrij snel een PB omtrent mijn laatste aanwinst, een Tissot Sideral Automatic, waarvan 1 van de lugs was uitgescheurd/gebroken. Aangezien het een fiberglas kast is, is dat uiteraard een uitdaging om te repareren.
Het horloge heb opgestuurd naar hem en is enthousiast en voortvarend aan de reparatie was begonnen. Nog geen dag later, had ik al bericht dat het was gelukt.
Gisteren het horloge weer terug gekregen en het is echt keurig netjes gerepareerd. Daarbij gaf hij ook nog een bandje. Had niet gehoeven, maar tochā€¦
Kortom: ā€œIf you have a problemā€¦ if no one else can helpā€¦ and if you can find themā€¦ maybe you can hireā€¦ not The A-Team, maar Ronaldo1ā€ :grin: Oftewel :thumbsup::thumbsup:
Nogmaals dank @Ronald!!

2 likes

Ik heb een SNZF11 van Ronald overgenomen. Alles is helemaal naar wens verlopen.

1 like

Ik heb een zeer prettige koop ervaring gehad met ronaldo1. De communicatie verliep vlot, en de overeenkomst was snel gesloten. Bij het ophalen bleek Ronald een bijzonder vriendelijke jongeman te zijn. De koffie stond al klaar en we hebben prettig gesproken over horloges (en aanverwante hobbys). Er was zelfs extra service doordat hij nog wat onderdelen bij het horloge meegaf voor mogelijk toekomstig onderhoud!

Aanrader om eens mee kennis te maken, en stiekem een zeer handige techneut die waarschijnlijk nog wel wat van zich zal laten horen in de toekomst.

Bedankt Ronald!

1 like

Op mijn oproep voor een stuk noppenschuim voor in een nieuwe horlogekist (de niet-kruimelvariant :wink:) ontving ik geheel kostenloos van Ronald vandaag een mooi stuk. Geweldig bedankt en zo mooi in de spirit van dit forum! Magnifiek met een hoofdletter :facepunch:

3 likes

Gisteren mijn nieuwe horlogebox opgepikt bij liefhebber @Ronald. De box is in het echt nog 10x mooier dan op foto en de ontvangst was top! Hier koop je in vertrouwen.

1 like

Zeer prettige ervaring gehad met Ronald, Rolex horloge overgenomen en alles was precies zoals in de ad vermeld.
Zeer betrouwbaar forumleden.:+1:

1 like

@Ronald

Ook hier goede ervaringen met Ronaldo! Een ultrasoon-reiniger aangeboden gekregen, kort daarna was de deal gemaakt en de dag erna zat hij al op de post! Top!

1 like

2 nieuwe SKX banden overgenomen voor een SUPER-prijsje bedankt Ronald !
Dit verdiend slingers, ballonnen & confetti :wink:

2 likes

Horloge verkocht aan Ronald. Prima communicatie en afhandeling. Relaxt en betrouwbaar.

1 like

Tjaā€¦ En het horloge wat Tompj aan Ronald heeft verkocht, heeft niet lang om zijn pols gehangenā€¦ Gelukkig bedacht Ronald zich en was ik in de gelukkige omstandigheid om het horloge weer van hem over te nemen! :smiley:

Vriendelijk bij hem thuis ontvangen en rustig het horloge kunnen bekijken. Ondertussen ontspannen over horloges gesproken want, hoe kan het ook anders, Ronald is een liefhebber in hart en nieren. De koop was snel beklonken en ik heb ter plekke het geld overgemaakt op zijn bankrekening.

Kortom een vriendelijk en zeer betrouwbaar forumlid! @Ronald Bedankt voor het vertrouwen en de prettige en vlotte transactie! Tot een volgende keer!

1 like

Afgelopen vrijdag een zeer leuke ruildeal met Ronald gehad in een zeer ontspannen en leuke sfeer. Top!

1 like

Leuke ruil gemaakt met Ronald, vlotte communicatie en allebei snel beslotenā€¦ben zeer blij met mijn nieuwe aanwinst.

Thanks en wie weet tot de volgende deal :+1:t2:

1 like