RubberB Vulchromatic

Belachelijk duur maar lijkt me wel gaaf voor mijn Hulk :sunglasses:

1 like

Meh, rubber en Rolex gaat niet samen in mijn ogen. Gewoon 914, of NATO :smile:

Of een Everest strapā€¦mooi!

Eeuh, op zich een mooie band maar op de Ć©Ć©n of andere manier is het het toch nooit helemaal met dat soort banden. Best wel een keer leuk om te proberen maar volgens mij zet je binnen de kortste keren toch weer de originele band op je horloge. Het is naar mijn mening ook zo goed als onmogelijk om het ontwerp van een Rolex te verbeteren.

Ik vind het wel tof :thumbsup: .
Ook weer niet gewoon rubber maar ook weer net ff anders door dat bijpassende kleurtje.
Zou het wel proberenā€¦!

Pieter.

Kost over de E300ā€¦dus ā€œevenā€ proberen liever niet :laughing:. Dan wel iets langer.

Heb een rubberB op mijn GMT en vind het ontzettend comfortabel.

2 likes

Ik heb op mā€™n Yachtmaster en Sub ND een RubberB gehad, maar imo is een Rolex niet gemaakt voor een andere band dan standaard.

Leuk, maar naar mijn mening net nietā€¦

Ziet er erg leuk uit. Zou ook leuk zijn om soms mee af te wisselenā€¦ Maar ik ben het met de bovenstaande mensen eens: Een Rolex draag je gewoon op zijn standaard stalen bracelet! Dat is toch veruit het mooist!?

Ik heb zelf geen Rolex maar een Tudor Black Bay daar krijg je een nato bijgeleverd, ik krijg het echter niet over mijn hart de originele bracelet er af te halen tbv de nato. Voelt gewoon niet goed.

Ik heb er eentje voor mijn Panerai en ook ik vind de band erg comfortabel zitten. Nu is Panerai natuurlijk wel veel meer gemaakt voor verschillende bandenwissels dan Rolexā€¦

Panerai is idd wel mooi met een lederen of rubber band en imo weer minder met de stalen.

Een RubberB sluit gelukkig wel mooi aan op de kast van een Rolex want met een andere band - bv een NATO - kijk je tegen de onafgewerkte ā€˜binnenkantā€™ van de kast aan.