Ruimte/ maangerelateerde horloges 🌙⭐️

Hallo!

Sinds m’n dochter Luna vorig jaar was geboren, ben ik van plan om mn liefde voor horloges en de liefde voor m’n dochter te combineren. Ik zou dolgraag een Omega speedmaster professional willen bezitten, maar dat is helaas buiten m’n budget. Ik ben dus op zoek naar een ruimtegerelateerd horloge. Ben absoluut niet op zoek naar een dresser met moonphase, maar juist iets op staal of iets dergelijks.

Budget is ongeveer €500.

Wellicht hebben jullie nog ideeën of tips?

Alvast bedankt! :crescent_moon:

3 likes

Kijk op UF. Staat een mooi gebruikte Bulova moonwatch te koop voor €500. Dichter bij een ruimte gerelateerd horloge kom je niet. (Op de Speedy na dan)

https://uhrforum.de/bulova-moonwatch-special-edition-t276905

Alstublieft.

2 likes

Voor deze prijs zal je even moeten zoeken (of iets sparen, 750 euro moet nu al te doen zijn, maar wie weet kom je een koopje tegen of heb je geluk op marktplaats of ebay), maar ‘what about’ een Fortis B42?

http://cdn2.chrono24.com/images/uhren/images_57/s6/4572657f_xxl.jpg?v=1

3 likes

Ik zou gaan voor een mooie Seiko Pogue, schitterend horloge met een mooi ruimtegerelateerd verhaal.

4 likes

@rdb84

Die is idd interessant!! Ik ga even googlen bedankt.

@NickW

Ik vind de Kleuren combi niet zo heel mooi met de geel/oranje wijzerplaat. Ik heb verder twee horloges met een Pepsi bezel. Bedankt voor het meedenken! :crescent_moon:

Er zijn wel een paar russische ruimte horloges die wel binnen je budget passen. Maar dat zijn wel meer klassieke horloges op leer.

eerste horloge in de ruite gebruikt door Gagarin tijdens zn ruimte reis

eerste horloges in “open space” gebruikt tijdens de eerste ruimte wandeling.

1 like

Ik heb wel een leuke, ruimte gerelateerde (kinder)song :stuck_out_tongue:

En de originele:

Mijn advies zou zijn om je eens te verdiepen in de Russische horloges met een ruimte link. Ik denk in het bijzonder aan de Poljot Strela.

1 like

Kom je misschien bij deze uit, Bulova Moonwatch

3 likes

voor als je dochter een echte “diva” wordt : La Luna…
:slight_smile:

Je moet wel oppassen met de bulova omdat hij erg groot is. ik weet niet hoe groot @Batossai zijn polsen zijn. Maar met kleine polsen is dit een no-go

@anon33714818EV Hahah dat is wel heel cool!

@koekoek

Dat is inderdaad waar ik ook aan zit te denken. Ik heb een polsmaat van 16,8 cm. Vrij smal dus.

Ik heb polsen van 17.5 en vond deze echt wel te groot zeker omdat te lugs vrij kort zijn en niet veel curven

1 like

Dat is jammer, was qua budget een mooie optie. Maar ik denk ook dat deze te groot is dan

1 like

Deze is ook leuk, moet nog verschijnen

2 likes

Die is ook erg mooi! Bedankt voor de tip.

17,5 cm

Op de originele band echt veel te groot, maar op deze perfect :slight_smile:

3 likes

Deze misschien? Wel wat netter, maar niet de hoofdprijs

5 likes

De Bulova is echt de beste optie als je een ruimte gerelateerd horloge wilt. Misschien kan je hem bij een forumlid proberen?

1 like