Saffieren horlogekasten

Ik moet zeggen dat ik er erg gecharmeerd van ben … jullie?

Een paar voorbeelden:

Richard Mille:

.
Cartier:
http://www.bbcicecream.com/blog/wp-content/uploads/2012/07/CartierIDTwoSide.png
.
Hublot:

.
4N:
http://www.naxomedia.com/w/pics/678/44358.jpg
.
Hublot:

.
MB&F (half):

Kennen jullie er meer?

2 likes

Ik vind het lelijk.

3 likes

Ik vind het helemaal niks! Lijkt wel een Dyson aan je pols, vooral die Hublot :frowning:

9 likes

Spuuglelijk!!!

2 likes

In principe knap gemaakt… Alleen ik vind het, op zijn zachtst gezegd; niet zo heel mooi.
Maar zoveel smaken…

2 likes

Tsja, het is weer eens wat anders, maar het ziet er toch een beetje goedkoop uit, je horloge krijgt er een beetje een plastic uitstraling van…

1 like

Ik ben er geen fan van! maar het is wel knap gemaakt!

Wat je wel ziet ( en dat las ik gisteren ergens over deze klok ) is dat de Hublot enorm weinig kost t.o.v. andere horloges in saffier ( maar 60.000 een bargain werd het genoemd, nu vind ik Hublot A, niet mooi, en alleen al de stand van de schroeven irritaties opwekken, B overpriced vrijwel altijd ).
Weet niet op wat voor prijzen de andere precies zitten, de RM kost volgens mij rond de 800.000+

1 like

Ik wil die laferrari wel hebben!!! Volgens mij een gangreserve van 50 dgn😳

1 like

Knap gemaakt, ziet er lekker nerd-technisch uit. Maar om mijn pols: nou… nee.

1 like

Ging een Ferrari maar zo lang mee zonder dat er een monteur bij moet komen :smile:

2 likes

Overigens is het systeem van banden verwisselen ideaal voor de big bang unicorn. Voor de banden flipperaars onder ons. Nadeel is dat je dan alleen Hublot banden erop kan zetten tegen een behoorlijke prijs vrees ik

1 like

Is wel groooooooooooooooooooooooooooooot hoor :smile:

1 like

Maar echt kei gaaaaaaaaf!!

1 like

Ik vind het driemaal niks!

1 like

Die shyt lijkt wel swarovski voor om de pols, brrrr…

1 like

Je spreekt uit ervaring😉

Knap geconstrueerd, maar niet echt mijn ding. Vind het wel prettig om de binnenkant van een uurwerk te zien maar dan gedoseerd en niet zo in your face!! Maar goed als ze die dingen idd maken zal er wel een markt voor zijn.

1 like

woehaha! :joy:

1 like

Knap gemaakt maar niet mooi.
Je zal hem maar op de plavuizen laten vallen, erg breekbaar lijkt me.

De Omega de Ville Hourvision heeft een deels safieren kast. Die vind ik wel mooi.

Ko

2 likes

Vind alleen die 4n wel aardig, maar verder… Bah…

1 like