Saffieren horlogekasten

Ziet er cheap en plastiekerig uit, ook al is het dat niet - ik pas.

1 like

Cynisch bedoeld zekerā€¦ :laughing:

1 like

Ooh saffierglas. Jammer, gemiste kans.
Echt saffier zou ik nog wel warm voor kunnen draaienā€¦ :laughing:

1 like

Secondenlijm, blijft dat eigenlijk een beetje doorzichtigā€¦? :smile:

Niet mijn eigen ervaring. Let trouwens op de smiley - wat oudere Ferrariā€™s stonden erom bekend dat ze vaker bij de dealer stonden dan bij de eigenaar in de garage. Natuurlijk zwaar overtrokken, maar zoā€™n gerucht komt er niet voor niets denk ik dan altijd.

Ik zou het geen saffier willen noemen, meer ā€¦ehhā€¦ plastic :smile:

Maar van deze klok heb ik al lang veel plezier (en van zijn broertje met zilveren wijzerplaat ook) want prima vakantie klokjes en TOCH een automaatje (miyota geloof ik )

overigensā€¦ krijg daarmee van veel mensen ā€˜second looksā€™ alsof ik een buitenaardse Submariner zou dragenā€¦ hahahaha

1 like

Doe maar 2,4mln voor de RM dus idd de Hublot is een koopješŸ˜‚

2 likes

Ik vind ze vreselijk lelijk en ook goedkoop ogen (lees: speelgoedachtig)

1 like

Jawel hoor, en een stukje plakband erom voor extra stevigheid. :smile:

Ko

Wel met saffier glas toch :wink:

ehhhā€¦ dat zou dan het duurste onderdeel van het hele klokkie zijn denk ikā€¦ :smile:

2 likes

Formaat maakt me niet zo veel uit, heb vrij brede polsen, maar hoe lees je op dit apparaat de tijd af?
Zelfs in het echt kan ik er maar nauwelijks wijs uit worden.

Maar bijzonder is deze Hublot zeker.

Icewatch(es). Leuk voor ā€œIceā€ dealers. Zelf vind ik het afschuwelijk.

Reactie op een andere forum: ā€˜ā€˜Ze zijn er bijnaā€¦ nog een paar onderdeeltjes en de Hublot is helemaal ontzichtbaar. Dat zou pas een dienst voor de horlogewereld zijnā€™ā€™ :joy:

2 likes

Even uit nieuwsgierigheid: waarom zijn vele op dit forum tegen Hublot?

Zelf loop ik af en toe langs de Hublot AD, om mijn smaak te her-kalibreren. Als ik die etalage gezien heb, weet ik weer wat echt mooi is.

1 like

Iets meer info over de zeer ā€œfraaieā€ Hublot:

En toch ā€¦ als je mij er een zo maar voor nop geeft ā€¦ :slight_smile:

1 like

Wat is eigenlijk het voordeel van een kast van saffier? Ik snap dat 'ie scratch-resistant is, maar dit zijn toch geen daily beaters? Volgens mij is het breekbaarder en zwaarder dan titanium of carbon. Ik snap er gewoon helemaal niets van.

Meteen verpatsen en iets (of meer) moois kopen :wink:

1 like