SARB065 cocktail time wijzer mod

Nice. Very nice. Je beschrijft precies het probleem dat ik ook met deze kleurstelling heb; de afleesbaarheid. Dan is dit een interessante mod. Sterker: zo had ‘ie wat mij betreft ook nieuw uit de doos mogen komen.

1 like

Dank, dank, nee, wel naar zitten kijken, zijn uiteindelijk de wijzers (behalve secondewijzer dus) van de SARX033 geworden, die zijn n.l. net iets langer en dat vond ik mooier :ok_hand:

Gaaf dit. Zo wil het ook wel. Heb hem ook, en vind deze wijzers ook mooier dan de originele. Goed gedaan.
En welkom op het forum!

Ohja die zijn inderdaad mooier. Op je foto’s is de kleur niet heel goed te zien.

:+1: Puike mod!
Vind het een verbetering en leuk verslag maar je foto’s zijn jammer genoeg wel minder goed.

1 like

Wauw hij is er flink op voorruit gegaan!

Super mooi gedaan :clap:

Lekker bezig Harry! :wink:

Erg fraai gedaan! Veel sprekender!:+1:

Zeer overtuigende mod! Buiging.

Tip voor @Psychotic : presenteer dit horloge ook op deze draad:

Gaat je zeker heel wat likes opleveren!

Mooi!

Ziet er goed uit zeg. :ok_hand:

Well done :+1: erg fraai geworden.

giphy-6

1 like

Dank jullie (en Maarten!) wel voor deze leuke reacties en complimenten! Ik heb ook nog zitten denken aan een mooi passend blauwachtig ar chrystal maar heb begrepen dat het huidige hardlex is gelijmd dus dat wordt een no go helaas.

@Omanido, bedankt voor de tip, ik had die draad dit weekend idd gezien en zat er aan te denken om deze te plaatsen maar er staat er al één op met zeer mooie foto’s en bandjes. Ik heb echter nog een mooie Constellation chronograph die nog niet in deze lange draad staat, die wil ik nog proberen mooi op de foto te krijgen en te plaatsen voor de deadline. Ik mis alleen het zonnetje vandaag :frowning: Anyway, gaat goed komen

1 like

Heel erg mooie mod, alleen jammer dat je de standaard sarb nu verpest hebt :wink:

Dankje niels, ik had er ook erg veel lol in :upside_down_face:

Hartstikke mooi!
Maar… jij hebt de Presage Blue Planet?

Ik dacht dat ik de enige op het forum had…:hushed:

1 like

Dank. Jazeker, sorry about that :smile:

Idd kleine kans want er zijn er maar 350 van over de hele wereld :wink:

1 like

:+1:t2:
Vooralsnog heb jij even de enige hier, want de mijne is in reparatie bij Seiko. :slightly_frowning_face: