Say yes to the dress(er): Tissot Visodate

Na veel wikken en wegen toch uitgekomen bij mijn eerste ‘liefde op het eerste gezicht’ dresser, de Tissot Visodate.

Een naar mijn mening erg mooie dresser met een klassieke look.

Specs: 40mm, gebold saffier, ETA 2836, doorkijk achterzijde, 20mm lugs, vouwsluiting.

12 likes

wauw…geweldige uitstraling!! :smile:

1 like

Een waardig alternatief gevonden dan toch, Ide! :wink:

Voor mij zou ie nog beter zijn met enkel het datum-venstertje, maar ja, ik geniet momenteel toch gewoon van mijn Intra Matic!

3 likes

Precies, als jij die IM voor jezelf houdt zal ik toch wat moeten Elias!

Haha!

Vind ze allebei erg mooi overigens, zou niet kunnen kiezen denk ik maar dat hoeft ook niet :wink:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd :+1:

1 like

Pracht horloge!

1 like

Congratz!

Prachthorloge :+1:

1 like

Mooi horloge! Enjoy!

Gr Max

Mooi klassiek, tijdloos horloge! Geniet ervan!

Kiezen is verliezen!

Passen ook zoveel verschillende bandjes op, leuk om eens af te wisselen.

Inderdaad, mijn vrouw kijkt daar ook altijd naar. Ik zeg … say YES to the watch! Topperrrrr

Zeer mooi hoor
Veel draagplezier ermee

Schitterend.

Mooi ding! Staat ook goed op Perlon.

Mooi hoor!

Mooi horloge , heb er zelf lang over getwijfeld. Maar voor de le locle gekozen. Ik vind de wijzers bij devisodate te kort, het datum venster te groot en de lugs lopen niet echt mooi mee waardoor het horloge behoorlijk op de pols zweeft. De le lcile heeft wijzers tot het eind en een mooie mer meer finesse afgwerkte kast die mooi mee loopt. Desalniettemin tich een leuk horloge en nu ik de locle heb zou ik de visodate er toch nog bij willen hahaha…zou ook wrg mooi staan op een cognac struisvogel band ( excuses voor het type qerk op de telefoon :frowning: )

Mooi klassiek horloge. Gefeliciteerd!

Mooi. Dit logo vind ik altijd leuk bij de visodate. Dagaanduiding vind ik weer wat minder.

gr, HJR

Gewoon mooi.

vind hem ook erg mooi, heb hem toen hij net uitkwam een tijdje gehad … vind het nog steeds een mooie klok, droeg hem alleen bijna niet.