Scheek

Net een hoop NOS wijzerplaten gekocht van scheek. Topverkoper.

Een Meistersinger Perigraph overgenomen van @Scheek. Goede prijs, prettig contact, aardige man.
Zeer aan te bevelen.

Hamilton Pan Europ overgenomen van Fred. Super communicatie en het horloge is enorm goed verpakt en aangetekend verstuurd. Al met al echt een aanrader! :+1:

Zojuist een prachtige Frederique Constant over genomen van Fred.
Als ik meer dan 1 review achter kon laten zou ik dat doen.
Geweldige ervaring met deze verkoper. Snel en vriendelijk contact.
Onderhoud (op kosten van Fred zelf) net vóór de koop laten doen én dan ook nog een pilsje.
Heel veel beter komen ze niet.

Het is prima “zaken” doen met Fred; aanrader! :+1:

Een super mooie sceb009 overgenomen van Fred! Alles zoals omschreven en goed verpakt! Ben dik tevreden en Fred is good to go :smile:
Morgen wat plaatjes… (Van klokje hé :wink: )

Vandaag een horloge van Fred gekocht F2F. Bedankt voor de uitleg. Het was fijn zaken doen met Fred

Goede ervaring met @Scheek vandaag :thumbsup: Na wat berichtjes heen en weer is Scheek langsgekomen om zijn nieuwe aanwinst op te pikken aangezien we bij elkaar “om de hoek wonen”. Aanrader!

Prima deal gehad, meerdere horlogebandjes overgenomen. Zoals op de foto, ook in het echt perfect. :+1:

Vandaag OEM Seiko band en sluiting ontvangen voor mijn SARB035. Vriendenprijs en opgestuurd voordat geld op de rekening staat. Super !!! Aanrader dus

1 like

Vandaag de Glycine Combat Sub ontvangen welke ik van Scheek overgenomen heb. Keurig beschermd verpakt en zoals geadverteerd. Fijn zaken doen.

Vandaag de Mondaine Stop2Go die ik van @Scheek heb gekocht ontvangen. Prima communicatie (ondanks een communicatiefout van mijn kant), snelle afhandeling en prima verpakt. Kortom, een echte aanrader.

Vandaag deze prachtklok overgenomen van Fred. Hij wilde me centraal voor ons ontmoeten waarvoor nogmaals dank!

1 like

Twco overgenomen van Fred.
Alles goed en snel geregeld aanrader!!!

vandaag een doosje leuke uurwerkjes overgenomen van Fred. Snel geleverd en prima verpakt.
helemaal top :ok_hand: bedankt :thumbsup:

Azimuth van Fred overgenomen. Prettig en probleemloos verlopen. Kan deze verkoper aanbevelen.

Seiko Turtle Blue Lagoon overgenomen van Fred. Communicatie verliep prima. Ben erg in mijn nopjes :+1:

1 like

Seiko Green Turtle SRPB01K1 overgenomen van Fred. Goede communicatie en ik was per toeval ivm werk in zijn woonplaats aanwezig. Hij is het horloge langs komen brengen en onder het genot van een bak koffie de deal afgerond. Super !!!

Band van Fred gekocht.
Goede communicatie en nog sneller dan “Overtoom tuut tuut” geleverd.

Padi Turtle overgenomen van Fred a.k.a. @Scheek . Prettige communicatie & deal en vervolgens snel & bombproof verpakt verzonden. Kortom; Fred is top! :+1:

@Jur en/of @Jurgen willen jullie, voor het overzicht, onderstaande topics samenvoegen met dit topic?