Scoor een vrouw met je vette klok!

Alles goed en wel, maar het gaat in het leven ook om vrouwen (naast horloges, auto’s, voetbal en drank). Wie heeft er aan de bar, op het terras, op kantoor of waar dan ook wel eens een vrouw gescoord omdat hij een een mooi horloge droeg? Reageren vrouwen positief op een blinkende Rolex, Breitling of AP of knappen ze daar juist op af? Ben benieuwd naar jullie ervaringen, zeker nu het zomer is en de korte mouwen aanmogen. :sunglasses:

3 likes

Ik heb al 40 jaar dezelfde vrouw en die hoopt dat ik ooit een horloge koop waarop staat: het is “tijd” om eens wat minder te kopen.
Voor de rest weinig respons van zowel mannen als vrouwen.
Lijkt inderdaad meer voorbehouden aan een stelletje gekken op een forum. :smile:
Maar goed ze is mede schuldig door mij toentertijd deze te geven. :sunglasses:

6 likes

Weet je ook meteen waar mijn voorkeur voor duik klokken vandaan komt. :slight_smile: Rolex Submariner heeft niets met duiken in de zee te maken, maar met tussen de lakens duiken :stuck_out_tongue:

2 likes

Hij geeft het juiste voorbeeld! En dit is nog beter; Hij krijgt er gewoon eentje in bed!

2 likes

Mijn beste, ik ben al zo lang vrijgezel dat als je me vraagt wat ik leuker vind, kerstmis of sex, ik toch voor kerstmis kies want dat is vaker… :smile:

24 likes

Nee. Het enige horloge waarop ik überhaupt ooit vrouwelijk commentaar heb gekregen, was mijn retro Casio klokje. “Leuk hipsterhorloge! Die heb ik in het goud!”.

1 like

Enige commentaar: is dat een nieuwe? lijkt heel veel op die anderen.

4 likes

nou ik denk dat het “scoren” van een vrouw onder invloed of met behulp van je horloge erg overschat wordt, kom op zeg, wij weten toch dat 98% van de vrouwen en de mannen niet eens weet wat we dragen, en als ze het wel menen te herkennen denken ze dat ie nep is bij een dealer is gekocht op een afgelegen strand :joy:

3 likes

@Vintage1982 Precies! "zo een had je toch al ? "
Waarna een hele uitleg moet worden gegeven over indexen, lichtinval en noem maar op. :smile:

2 likes

Zou sowieso af knappen op een vrouw als ze me alleen om mijn horloge leuk zou vinden…

1 like

Ach wat kan het schelen, nog even en het is weer kerstmis. :smile:

7 likes

Ik kan wel wat tips gebruiken, ben na 14 jaar recent weer op de “markt”. Rolex en dergelijke zijn niet binnen mijn bereik dus graag wat praktische ideeën in de budget klasse :grin:

Het zou me niets verbazen als er evenveel vrouwen afknappen op een dure klok als dat er geïnteresseerd door raken. En de meesten interesseert het geen hol. En er zijn er ook nog een paar die als je niet oplet opeens weg zijn, en je klokkie ook.

4 likes

Ouwe misantroop. :smile:

1 like

Moi, oud? Jong van hart, mijnheer, jong van hart.

1 like

Apple watch en Tinder.

4 likes

:+1: Leeftijd is alleen belangrijk bij wijn en kaas :wink:

2 likes

Excuses jonkheer Marijn. :pensive:

1 like

Het geeft niet, jongeman.

1 like

Gaat niet heb Windows phone :disappointed: Net een nieuwe G-shock binnen misschien gaat dat me wat brengen. Dat Tinder is me in mijn leeftijds categorie een behoorlijke kneuzenkermis trouwens.

2 likes