Scoor een vrouw met je vette klok!

@Candide Ja, want daar zitten vrouwen echt op te wachten. Een watchnerd die maar niet ophoudt over de oneindig(e) ‘interessante’ features van z’n horloges. :stuck_out_tongue_winking_eye: Dat is vooral een goed recept om in contact te komen met mannen! :confused:

1 like

Victorinox … ik denk dat je bij een dames team Grieks Romeins worstelen, of de Bulgaarse gewichthefsters wel in de smaak zult vallen dan.

Kijk dan zit ik toch bij mijn goede doelgroep!

2 likes

Als ik muziek sta te maken vinden ze meestal mijn trombone interessanter dan mijn horloge.
Lopen met een gevulde kinderwagen schijnt volgens de experts nog veel beter te werken :heart_eyes: :heart_eyes:

We zullen zien! :slight_smile:

1 like

@Tiktikehv Muziek, ja dat werkt een stuk beter! Ik ben echt geen geweldige gitarist. Maar een liedje spelen en zingen speciaal voor haar… Er is geen vrouw die dat niet leuk vindt! :wink:

Nou…

4 likes

Ik heb nog geen vrouw gezien die geinteresseerd is in horloges (op de verkoopsters bij juweliers na dan…). Een vrouwelijke collega zei wel eens dat ze een ICE watch tof vond, maar diezelfde heeft nooit iets over m’n Tag Heuer of Omega opgemerkt. :stuck_out_tongue:

Ik denk dat het hetzelfde is als met auto’s, vrouwen interesseerd het gewoon niet. En als ze doen alsof ze het wel interesseerd dan is het omdat een auto er “mooi” uitziet, of “comfortabel” rijd, niet om de techniek of de snufjes of de heritage. Hetzelfde geld voor horloges denk ik zo.

Dát sowieso niet!

Klopt, het is uit. Maar bij mij blijft 'ie lekker hangen!

1 like

We blijven kweken…

6 likes

Scoor een vette vrouw met je klok!

Het zal mijn vrouw een worst zijn welk horloge ik draag. Wel vind ze het leuk om mij enthousiast over te zien, en als dat horloges zijn dan zijn dat horloges.

De baard mag er van haar nooit meer af geloof ik. Ze kijkt al gespannen toe als ik hem met de trimmer bijwerk… :smile:

2 likes

Die minibikes maken nu ook niet echt indruk op de dames vergeleken met een Harley Davidson. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk dat je met ieder merk een andere vrouw scoort.
Swatch. Leuke hippe trendy meid.
Rolex een golddigger.
AP een cougar met goede plastische chirurg
G-shock Gevaar voor gevangenis straf

1 like

Als een vrouw me vertelt dat ze voor een Harley Parkinson valt… dan zet ik het op een lopen… Gyneacologen stoelen op wielen… :smile:
'k heb alleen in mijn rij-opleiding ( formaliteitje) een “chopper” gereden… was blij dat ik het papiertje had… daarna alleen nog een blauwe maandag een “Custom” gereden… hoewel Custom… hij had dan wel een hoog stuur en een lage zithouding… maar 't was meer een toermachine met Custom looks… de slechtst verkopende Ducati ooit… de Indiana… ook de slechts remmende Duc… maar wel de best sturende custom… :smile:

en… minibikes maken geen indruk denk je?.. als je daarop kunt rijden… dan is de Kama Sutra een Makkie… :)… wat zou een vrouw liever hebben… iemand die een motor rijdt waarop ie met gestrekte ledematen kan rijden, omdat ie ze niet meer gebogen krijgt, of iemand die in staat is om op een motorfiets in foetushouding met 80 per uur over een circuitje te knallen?.. :smile:

2 likes

Wat doe jij toch fout - met al je talenten - dat je nog steeds vrijgezel bent.
Ik snap er niets van. :sunglasses:

5 likes

Ik heb gewoon simpelweg geen tijd voor vrouwen… :)…

Doodzonde, ik zou toch eens proberen om - tussen de drukke werkzaamheden door - daar eens wat wat van je veelzijdigheden op los te laten.
Uiteraard vergezeld van een uitgebreid verslag van de gebruikte technieken…
Wel netjes houden uiteraard. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb al vast wat in elkaar geknutseld maar sta open voor kritiek.

5 likes

Geweldiggg, spiritus blokje erin en gaan met die banaan.

2 likes