Scoor een vrouw met je vette klok!

De enige positieve reacties die ik recent kreeg waren voor mijn nieuwe bruine Rios-rallye-stijl bandje om mijn Speedmaster. Knapt-ie inderdaad behoorlijk van op, mooie aandachttrekker. Maar ja - die reacties kwamen weer uitsluitend van mannelijke collega’s aan de lunchtafel. :unamused: :smile:

De laatste (en dat ook letterlijk denk ik) keer dat ik speed-date-te, was er een -laten we zeggen- orientaals ogende dame waar ik kort mee over horloges kwam te spreken. Ze zag ook (weer dat ding :wink:) mijn Speedmaster. Bleek haar voorkeur bij Cartier te liggen. Nu associeer ik Cartiers met de meest onderhouds-onvriendelijke kwarts-meuk uurwerken die ik ooit heb moeten servicen, en vooral ook met de ETA 2000 - het meest rampineuze mechanische werkje dat ze maken. En - met de psll die in NL de scepter zwaait over het merk, het heerschap A. van E.

Ook zij werd het niet, die avond. :smirk:

1 like

Met je apple watch in een gin (& tonic) bar staan tinderen. Als het dan niet lukt. Tja… Ow wacht, natuurlijk nog wel een hipster outfit erbij.

At your service. :blush:
(Pssst, zoo blij dat hij mij jongeman noemt. :wink:)

Aan de ander kant moet je een vrouw natuurlijk ook niet afwijzen omdat haar smaak in horloges je niet aan staat…

1 like

Weet je in ieder geval zeker dat ze de jouwe niet om de pols zal doen.

1 like

Het zal je ding maar zijn, word je er toch ook blij van. :stuck_out_tongue_winking_eye:

In het geval van Cartier: jawel hoor. Zonder aarzeling. :laughing:

't Zit diep. :smile:

1 like

Spaarzaam en strategisch gebruik van gesproken woord is een betere methode. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

Vertel, al dreigt het wel off topic te gaan dan. :sunglasses:

TW-nogwat, het enige horloge dat ik ooit droeg en een compliment van mijn disgenote (destijds) ontving. Sinds ik andere uurwerkjes draag zijn de complimenten niet meer voorgekomen.

Ik mag het overigens graag zien hoor, een dame met een stoer horloge.

idd, ik sprak :stuck_out_tongue_winking_eye: laatst een leuke.
Had een T touch met de oranje band.

Dat is dan weer andersom. :smiley:

[URL=http://s1079.photobucket.com/user/eayden/media/image.jpg1_zpsgv8qnagu.jpg.html][/URL]

4 likes

Oops, titel verkeerd gelezen! Sorry guys!

4 likes

Hahahaha goeie topic :slight_smile:

Kwam laatst een ontzettend leuke meid tegen met een prachtige, stoere Tissot die ik zó zelf zou omdoen. En ze was nog single ook…go figure!

2 likes

Nou kom ik veel in kroegen maar ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt die op 1 van me horloges viel.
De meeste vrouwen hebben er totaal geen sjoege van.
En zullen ze er om vragen (dat geld voor mannen ook,niet dat ik daar op val) zeg ik altijd dat ik hem in Thailand heb gekocht voor 60 euro!

2 likes

Ik had het meeste succes met het voorstel om eens mijn
"sigarenbandjes" te komen bekijken…,

( wisten zij veel dat ik i.d.d. sigarenbandjes verzamelde en dat ik daar als een ware meester Kwel urenlang over kan door zeveren )

2 likes

Waar blijft het topic waar elkaars vrouwen gekeurd worden ?? :sunglasses::ok_hand:

2 likes

Tja, en ook daarin verschillen de smaken… :wink:

Dus? Score? :smile:

Mr. Kwel? Billy Turf! Oh, jij bent ook de jongste niet meer! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes