Seamaster of Aquaracer

Tonnetje in 42mm.

Mika

Die stalen seamaster band hoort er gewoon bij… snap het gezeur over die band nooit zo…hoogstens dat ie er wat te klassiek op oogt, maar bij zo’n klassieker vind ik dat geen probleem. Daarbij is ie heerlijk comfortabel.

P.S. tijd dat die bond nato hype eens overwaait en omega’s weer lekker op op staal komen

5 likes

@Erik11: +1

Absoluut de Omega…

Ik zou voor de nieuwe aquaracer gaan :slight_smile:

Omega!

Omega.
Maar ik zou voor de Speedmaster gaan.

spaar dan door voor een Submariner

Grantour is inderdaad ook heel erg mooi! Of een gebruikte sub (Rolex of tudor)

Ik vind het inderdaad net ff dat stappie exclusiever …of het veeel beter is zal meevallen.
Een gebruikte Sub is gelijk weer een flinke stap…ondertussen ook als je voor een Tudor Submariner wil gaan.

Mooie gebruikte tudor sub zal geen enorm verschil zijn denk ik. Weet niet wat dde omega zal kosten (de tudor sub weet ik wel na mijn aanschaf van twee weken terug)

De Seamaster kost rond de 3600…en een Tudor Sub gaat daar snel overheen (fullsize)

Dat kan ik ontkennen! 2450 voor een 79090 in een heeele mooie originele staat. Zelfde verkoper heeft er nu een voor 2700 staan.
Mooie nette tudor sub moet voor 2500-3000 euro heel makkelijk te doen zijn!

1 like

kan hoor ik baseerde de prijzen van de Subs op chrono24 en die zijn aan de hoge kant ja.

Ik heb sinds kort de Seamaster en ben er erg blij mee.

4 likes

hele mooie klok. ik ben er inmiddels ook uit en ga morgen ook voor de seamaster.

1 like

Goede keus en ik vind de originele stalen band prachtig.

Ko

Ik ga hem morgen halen bij wwwatches in wageningen voor €2.880.

2 likes

Goeie keuze !

Ik snap niet zo dat er zo weinig gezeurd wordt over die “klassieke” Seamaster band. Die band was in ieder geval de reden dat ik mijn Seamaster 50th anniversary GMT uiteindelijk toch geflipperd heb. Geeft wat mij betreft een oubollige uitstraling en past gewoon niet bij het verder geweldige horloge. Het verstellen een crime, het draagcomfort wel prima in orde.