Seamaster only!

Dit is het “Only topic” toch? Moeten we misschien alleen de titel even aanpassen, voor diegenen die dat nog niet door hadden … :thinking: :sunglasses:

PS Titel aanpassen kun je gewoon zelf @zupermeister. Je bent TL3.

3 likes

Ja

Ik vind de looks van de 42mm ook mooier, maar ik heb de eerste twee bond Seamasters gehad en die maat vond ik gewoon perfect. Dat is ook de reden dat ik zit te twijfelen tussen de SMPc 41mm en 42mm. De pasvorm van de 41mm SMPc is perfect, maar ik vind de looks van de nieuwere 42mm toch wel wat beter.

2 likes

Daar ga ik niet over, @bally wat jij?

De 42mm ligt iets hoger op de pols door het glazen achterdeksel, hij is dus wat ‘dikker’. Dat vooral, merk je en hij is iets zwaarder. Verder draagt 'ie als de oude. Ik heb een 17,5cm pols.

Trusten. :sleeping:

10 likes

15 likes

10 likes

9 likes

Korte reflectie op ruim twee maanden Seamaster-plezier …

:sunglasses:

15 likes

Seamaster only heeft gewonnen zie ik :grin:

1 like

Dag Ruben

Bedoelde je mij SMP quartz?
Wat bedoel je precies met leuke prijs, mama mia…?

1 like

Die inderdaad ja.
Kijk de vraagprijzen van recente 2221.80’s maar even na hier op het forum. Misschien ook nog die van de 2531.80’s. Dan begrijp je het vanzelf denk ik.

1 like

Prijs is misschien wat aan de hoge kant, ik hoef hem ook niet kwijt…
De laatste 2221.80.00 is volgens mij rond de € 1.700,- verkocht. Op Chrono24 en andere site staan ze boven de €2.200, die in de EU worden verkocht.

Wie zien het wel…

Meen ergens hierboven in de hele omega vs zealande discussie iets gelezen te hebben over de clasp.
Zealande heeft z’n buckles geupgrade, gisteren de mijne binnen. Best geslaagd als je het mij vraagt.

3 likes

14 likes

Erg gaaf ook die NATO straps van Omega op een Seamasterimage

12 likes

Dank je wel voor de informatie. De nieuwe sluiting past 'm beter … :ok_hand:

Maar het spijt me, jouw foto laat exact zien waarom ik een fan ben van de Omega band en niet van aftermarket banden. Ik geloof direct dat de kwaliteit van de Zealande band prima is, maar het is geen Omega. Die vind ik echt beter passen:

Overgens voor de vorige generatie(s) Seamaster heb je geen andere keus heb ik begrepen, daar is geen Omega band voor te krijgen en dan moet je dus wel een aftermarket rubberen band aanschaffen. Althans als je niet op staal wil dragen.

Ik @SAT er net aan te denken! Ontzettend fraaie Seamaster. :ok_hand:

2 likes

Geen zorgen heren er komen nog SAT foto’s van deze schoonheid :heart_eyes::ok_hand:

9 likes

Is er wel hoor, heb deze zelf ook, fijne band

9 likes