seamaster

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Zoals gewoonlijk, altijd gezellig en met goede koffie (tu)

Oh ja, de klok is ook top :smiley:

Bedankt :)-D

1 like

Een horloge verkocht aan Joost. Leuke, snelle communicatie en een vlotte betaling.
Aanrader, @seamaster bedankt!

1 like

Horloge overgenomen van @Seamaster en dat ging van een leien dakje; bedankt voor de prettige deal Joost! :+1:

@moderators : ik zie twee topics over ervaringen met @seamaster . Kunnen jullie deze samenvoegen a.u.b.? (Tenzij daar een reden voor is natuurlijk!)

1 like

Speedbird overgenomen van @Seamaster en alles goed en snel geregeld.

Topper!

1 like

Zojuist een victorinox inox overgenomen van Joost, aka @seamaster. Zeer goede, vlotte communicatie, snel en absoluut bombproof verstuurd. Zeker een aanrader! :+1::+1:

1 like

:+1::+1:snel en goed!

Vanmiddag een Bulova Moonwatch verkocht aan @seamaster. Netjes op de afgesproken tijd opgehaald. Heel veel plezier gewenst ermee!

(bovenstaande :rofl: ) Moonwatch van @Seamaster gekocht.
Vlekkeloze deal: prettige, duidelijke communicatie, snelle verzending, goed verpakt en alles keurig zoals beschreven. :+1:

2 likes

Mooie band van Joost @Seamaster gekocht, prima verpakt en in staat zoals beschreven. snelle reacties op berichten. kortom aanrader.

1 like

Fijne bliksem-deal gedaan met @seamaster voor de overname van mijn Damasko DC58. Lekkere vlotte afstemming en meteen afgesproken. Topā€¦veel plezier met de Damasko Joost. :+1:

1 like

thnx :sunglasses::+1:

Met Joost halverwege afgesproken voor een ruildeal. Alles perfect als beschreven. Leuk contact en fijn afgehandeldšŸ‘ Bedankt @seamaster en toT De volgende keer!

1 like

Thnx, wederzijds btw :hugs::+1:

1 like

Prima deal gemaakt met @seamaster Joost, snelle afhandeling, vlotte communicatie, alles weer top! Aanrader!

1 like

Vandaag een horloge bij Joost a.k.a. @seamaster thuis opgehaald.
Prettige ontvangst en onder het genot van een kop koffie gekletst overā€¦ horloges.
Fijne deal! Voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

Thanks Joost!

1 like

Laat je niet tegenhouden om zaken te doen met @seamaster! Goed contact, vriendelijk en alles in orde.

1 like

Erg fraai Horloge overgenomen van Joost EN zā€™n vrouw, was precies zoals beschrevenā€¦
Bijzonder hoeveel sommige mensen dezelfde interesseā€™s hebben. Was dan ook erg gezellig,
maar :
Pas op voor de hond !! :scream:

Ik ben er blij mee Joost, vast tot een volgende keerā€¦
Rob

3 likes

Ik heb gisteren een horloge overgenomen van Joost. We hadden snel een deal bereikt en een tijd afgesproken. Hij had gelukkig veel geduld met al mijn vragen en was erg vriendelijk. Daar aangekomen gaf hij mij de tijd om de horloge goed te bekijken en we hadden nog een gezellig gesprek. Al met al vond ik dit een erg fijne (eerste) transactie. Ik zou zeker weer zaken met hem doen!

1 like