seamaster

Ik heb van @seamaster een Hamilton overgenomen. Wat kan je zeggen he :slight_smile: Deal snel beklonken, horloge direct verstuurd en een dag later binnen, precies als beloofd. Top

1 like

Seamaster Nekton overgenomen van @seamaster.
Hartelijk ontvangen, horloge was zoals beschreven, helemaal top!

1 like

Afgelopen woensdag kwam ik DE Oris diver 65 Deauville eindelijk weer eens in het blauwe deel tegen. PM naar @seamaster gestuurd en binnen uur was alles beklonken. Vrijdag horloge in goede staat ontvangen en door het mooie lichtval op de Deauville


liet de ervaring met Joost op zich wachten.
Alles was top verlopen!

1 like

Een mooie Seiko solar van @seamaster overgenomen, vlotte en prettige communicatie en het horloge was, zoals beschreven, als nieuw.
Al met al een zeer prettige ervaring! :+1:

Bedankt Joost! :facepunch:

1 like

Anderhalve week geleden heb ik een GS SBGN005 overgenomen van @seamaster.
Joost reageerde snel op mijn berichtjes, en de communicatie op het forum verliep soepel & vriendelijk.

Ik werd hartelijk ontvangen, en onder het genot van een goede kop koffie hebben we het over deze verschrikkelijke hobby gehad :wink:
Zonder dollen, als ik niet weg moest - hadden we nog uren kunnen praten over de wonderenwereld van horloges.

Het horloge was zoals beschreven, in nieuwstaat, en dat voor een scherpe prijs.

Al met al: een aanrader!

1 like

Zondag contact gehad met @seamaster, Joost om een Tag Heuer Carrera over te nemen. Sympathieke man en snel een deal kunnen sluiten tegen een scherpe prijs, vandaag kwam het horloge al binnen dus snelle verzending. Horloge is echt mint, kan ook niet anders is pas 1 maand oud en ben er heel blij mee, foto’s en info kwamen volledig overeen. Kan niet anders zeggen dan een aanrader om bij Joost een horloge te kopen.

Op naar het volgende horloge Joost en nog bedankt voor de deal :smiley:

1 like

Na mijn oproep m.b.t een Precista PRS10 heeft Joost contact met me gezocht.
Fantastische deal met hem gesloten. Fijne en heldere communicatie.
Vandaag kwam het horloge binnen en hij heeft niets teveel gezegd over de staat van de Precista. Het horloge lijkt wel nieuw!!
Joost, nogmaals dank. Ik ben blij!
Groeten,
Marijn

1 like

Gisteren een leuke deal gemaakt met Joost (@seamaster), snel tot overeenstemming gekomen en bij de persoonlijke overhandiging nog evn leuk gekletst over de hobby :+1:t2:

1 like

2 mooie horloges gekocht van @seamaster. Goede en vlotte communicatie via het forum. Snel een deal - direct op de post. Kan hem zeker aanraden! Top.

1 like

Horloge overgenomen van @seamaster. Vlotte communicatie en supersnel verzonden. Helemaal top!

1 like

Fijne deal met @seamaster kunnen maken, alles helemaal volgens afspraak en snelle reacties! Super fijn! Thanks voor het mooie horloge!!

1 like

Fijne en vlotte deal met @seamaster . Behulpzaam om alles vlot te helpen verlopen. Snelle en duidelijke reacties. Leuk om u te ontmoeten. Zeker een aanrader!

2 likes

Hele fijne deal gemaakt met @seamaster tijdens een gezellige ontmoeting met overduidelijk een echte liefhebber. In de voorbereidingen op de ontmoeting prettig en correct in de communicatie. Veel dank!

2 likes

Net de Heuer Autavia van Joost gekocht. Niet alleen een prachtig horloge, maar bijna evenzo belangrijk van een liefhebber aan een liefhebber!

1 like

Bedankt , altijd gezellig als een liefhebber langs komt :+1::+1:

Horloge verkocht aan deze master of sea (en zijn vrouw :wink:). Was meer gezellig ouwehoeren dan een horlogeverkoop… gelukkig is het horloge wel alsnog voor een prima prijs naar @seamaster gegaan :sweat_smile: :wink:.

Veel plezier ermee.

2 likes

Thnx , was gezellig en altijd leuk om andere horlogeliefhebbers te ontmoeten :blush::+1:

Vandaag een erg leuke en prettige verkoopervaring gehad met @seamaster en zijn partner. Twee liefhebbers :blush:

Prettige en vlotte communicatie! Aanrader :ok_hand:

:star: :star: :star: :star: :star: ( 5 uit 5 )

2 likes