Sebastiaanvd

Net een CASIO The Hundreds overgenomen van formlid @sebastiaanvd

Prima transactie en goede communicatie verkoper. Pakketje netjes verpakt een dag later in huis. Zeker te vertrouwen. Goed bezig Sebastiaan!:thumbsup:

1 like

Naar volle tevredenheid horloge overgenomen van Sebastiaan, top!

1 like

Eerder vandaag bij Sebastiaan een scuba dude opgehaald en vriendelijk ontvangen, top!

1 like

SUN019 bracelet overgenomen van @sebastiaanvd. Vlotte verkoop, heel goed ingepakt en de bracelet verkeerde (zoals beloofd) in absolute nieuwstaat. Aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan Sebastiaan aka @sebastiaanvd. Duidelijk, snel en zonder gedoe. Fantastisch! Absoluut een aanrader. Veel plezier met je bandje

1 like

Wat batt ed overgenomen van Sebastiaan.
Alles keurig volgens afspraak.
Thanks.

Gr Bram

1 like

Batterij gekocht bij Sebastian.

Erg snel en perfecte levering.
Kreeg er niet 1 maar 2 :+1:t2:.

Aanwinst voor het forum.

1 like

Batterijen gekocht van Sebastiaan,
snelle communicatie en prima service.

Hartstikke Bedankt!

1 like

Ook ik heb batterijen gekocht bij Sebastiaan, erg tevreden over. Prima communicatie en snelle levering, top!
Dank je wel Sebastiaan!

1 like

Horloge verkocht aan @sebastiaanvd
Erg leuke, vlotte communicatie en snelle en correcte afhandeling!

:+1::+1::+1:

1 like

De horlogebandpennen gekocht van Sebastiaan.
Goede communicatie, vlotte afhandeling.

1 like

Afgelopen week vlak voor de kerst kwam er een citizen Orca in nieuwstaat te koop waar ik erg veel interesse in had. Helaas voor mij was er een andere HF-er die voor me was en ik achter het net leek te gaan vissen.

Gelukkig kaatste die deal af, en werd ik alsnog benaderd door Sebastiaan.
Gisteren kon ik het horloge ophalen bij mijn tpg servicepunt en ben ik weer de trotse bezitter van een citizen Orca, in echte nieuwstaat.

Sebastiaan was netjes en vlot in de communicatie, vlot in de verzending, en het klokje was redelijk bom-proof ingepakt.

Al met een al een ervaring die voor herhaling vatbaar is wat mij betreft. :+1::+1:

1 like

Horloge bandje gekocht van sebastiaanvd ,Snele verkoop goed en netjes verpakt in een bubbeltje envelop
klasse ! Het is goed zaken doen met Sebastian Top!!

1 like

Isofrane look-a-like strap gekocht bij Sebastiaan. Snelle reacties en snelle levering. Kortom top.

1 like

Ervaring = :ok_hand: helaas door verplichtingen aan mijn kant niet kunnen meeten voor een bakje koffie, maar levering van de bronzen meteoriet verliep vlotjes! Horloge voldoet geheel aan beschrijving. Kortom top!

1 like

Zojuist een nato-band ontvangen van Sebastiaan. Zéér snel geleverd en in perfecte staat. Bedankt​:+1:t3::smiley:

1 like

Een Seiko verkocht aan Sebastiaan. Prettig contact, snelle betaling en netjes een berichtje dat het horloge goed is ontvangen, super!

1 like

Horloge verkocht aan @sebastiaanvd. Na onderhandelingen met het mes op tafel tot een prijs gekomen :smiley: vandaag opgehaald door sebastiaan. Leuk om te merken dat mijn horloge naar een echte liefhebber gaat! Een aanrader dus!!

1 like

Zulu bandje verkocht aan @sebastiaanvd. Snelle, duidelijke communicatie en snel overgemaakt. Dank je!

1 like

Mooie boekies van Sebastiaan mogen ontvangen.
Geweldig goed en verzorgd verpakt.
Topper!

1 like