Seconde-seconde Modden met een hoofdletter M

Het kan zijn dat mijn Corona quarantaine opspeelt, maar ik ben verliefd. Chique met een twist, ik zie @HanDavinci zijn daydate met zo een twist.

Wat vinden jullie?

1 like

jehebtWATbedacht

14 likes

:point_up:t2:

14 likes

Ik ben zo blij dat ik jou niet ben op HF

5 likes

Ik begrijp dit.

3 likes

Het idee is euh… origineel.

Maar heel eerlijk; ik hoop dat het een combinatie is van quarantaine verveling, wilde fantasie en een vleugje fotoshop :neutral_face:

Zo niet; ik heb ze liever origineel :grimacing:

1 like

:joy: Je kan echt merken dat mensen meer vrije tijd hebben tegenwoordig. Wat een topics en discussies komen er allemaal voorbij :joy:

4 likes

Ff allemaal @Drebin taggen jongens :hugs:

3 likes

@GiveMeYourDough Jij bent geen onbekende man, je hoort bij het meubilair hier :kissing_heart:

2 likes

@Climholland

CLIMMMMM

2 likes

Terug naar grotere en betere dingen, ik was altijd al fan van space invader - het video spelletje en de street artist- en lijkt me super cool om de secondewijzer met een space invadertje te modden.

image

1 like

Nope, dit wordt echt gedaan.

🥰

2 likes

Je zou het niet geloven aan de huidige staat van mijn eerste post maar dit topic heeft hier al een thread :slight_smile:

seconde seconde

3 likes

Zonde van een goed vintage horloge (esthetisch gezien).
Maarja ieder z’n ding.

1 like

Kon hem niet terugvinden met de zoekfunctie, maar cool dat het al eerder was gespot.

Zonde is dat, je ziet best geregeld dat foto’s gecorrumpeerd zijn geraakt op het forum of zo. En dat van nog geen jaar geleden. :frowning:

Ik vind het ingrijpend modden van een SKX al een doodzonde. Wat je hier met die Patek voorstelt zou bijna een reden zijn om je achter het paard door het dorp te sleuren richting de guillotine.

Metaforisch, uiteraard. :thinking::blush::wink:

Wat je met die Rolexen voorstelt is een even grote misdaad tegen de goede smaak, maar die horloges interesseren me niet.

2 likes

Dat zijn pacman spoken.

1 like

Zou zo op een Richard mille kunnen

1 like