Secondewijzer met iets extra's: hot or not?

Dit is de mooiste

Ik heb jaren geprobeerd mezelf te overtuigen de secondewijzer van de Milgauss mooi is. Het is iconsiche Rolex, dusā€¦ Maar ik heb uiteindelijk toegeven aan mijzelf dat ik het niets vind :scream:

1 like

Ik heb de opvolger van de door jou getoonde Citizen nu incoming. Ik gok dat het de C van Citizen voor moet stellen. Die secondewijzer van de Red Arrows die jij laat zien vind ik wel erg gaaf btw.

Verder is het ook voor mij bij de 5 een giga afknapper. En wat je zegt. Die 007 secondewijzer devalueert onmiddellijk de uitstraling naar een merchandise itemā€¦

1 like

Is de wijzer van de Milgauss altijd zo of is dit de limited Thor edition?

Had het dan gewoon bij de kleurstelling gelaten, dat is voor insiders duidelijk genoeg
En voor niet insiders: dan gewoon een mooie klok

Ik vraag me af waarom het vliegtuigje verdwenen is.
Vroeger vlogen de Red Arrows in Gnat straaljagers (heb ik als kind nog een modelletje van in elkaar geknutseld) en nu in Hawks, maar die hebben globaal toch dezelfde contour.
Misschien vond de producent van de vliegtuigen het niet goed of wilde Citizen gewoon zijn eigen C erop.

1 like

Ik vind het eigenlijk altijd niks. Zelfs zoā€™n simpel T-tje bij sommige Tissots vind ik al het hele model om zeep helpen.

1 like

Beste Gnik,

Volgende keer gewoon met je verkeerde been als laatste uit bed stappenā€¦

Mis ik iets?

2 likes

ik vind het bliksemschichtje op mijn Lip ook nog wel kunnen.

1 like

Dat negatieve gedoe over een secondewijzer met iets extraā€™s.

Koop je zoā€™n horloge toch niet.

En dat gezeur over ā€œless is moreā€ dat weten we nu zo langzamerhand ook wel.

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/91D6DE7D-2F42-4864-AD6D-A8D2607720BF_zpsbz94okmv.jpg.html][/URL]

1 like

Sommigen stappen met twee verkeerde benen uit bed. :laughing:

Topic:

Tjaā€¦Duckā€™s Unlimited

Grt.

1 like

Weet er zelf eigenlijk niet veel vanaf maar heb dit kunnen vinden.

1 like

Imo totaal nutteloos deze rood gepunte secondewijzer, maar ik vind het deze ietwat saaie oldtimer toch net wat opfleuren :wink:

2 likes

Ik vind deze oldtimer niet zo saai hoor! Mooie plaat, groene wijzersā€¦nee, echt wel leuk horloge.

2 likes

Juist extra duidelijk! Als het functioneel is vind ik het wel kunnen :slight_smile:

Dank :grin: Nu ik er weer eens naar kijk, valt mij idd weer op dat ik de "zonnestraal"wijzerplaat en de opgelegde cijfers toch wel mooi vindā€¦maar ik kan mij niet bedenken wanneer ik hem voor het laatst omgehad heb :pensive:

1 like

3 likes

Ik vind het wel geinig.

1 like