Seiko catalogussen uit 1969 / 75

Via Internet heb ik site gevonden met Seiko catalogussen uit 1969 / 75 voor liefhebbers van Seiko. Een paar voorbeelden op de foto’s
Groeten
Iwan




Site
http://cid-3998751f47d8540c.skydrive.live.com/albums.aspx
http://cid-3998751f47d8540c.skydrive.live.com/browse.aspx/SEIKO%20-%201969-1970-1972-1975%20COMPLETE%20CATALOGS

Seiko liefhebbers??? Hier op het forum??? …

Ja zelfs heer op het forum zijn Liefhebbers, verzamelars van SEIKO. Dat zijn mensen met een goede smaak en oog voor degelijkheid en kwaliteit die te betalen is.
Groeten
Iwan

:D:D:D

FrankK Schreef:

Seiko liefhebbers??? Hier op het forum??? …

Mooi zo , bedankt.Zijn zo allemaal van die modellen waarvan we kwijlen.

Zal ik later in de archieven zetten van het forum.

Dat dacht ik ook, en op e tweede postten heb ik toegevoegd link naar site met PDF’s.
Zo een oude materiaal laat zien welke modellen en uitvoeringen waren toen,
en voor mij toch bewijs dat BullHead niet alleen met FishBone verkocht is, maar ook met andere type band.
Groeten
Iwan

seiko? Dat is toch die film van Hitchcock?

kaleiwan Schreef:

… en voor mij toch bewijs dat BullHead niet alleen
met FishBone verkocht is, maar ook met andere type
band.

Goed punt! En dan te bedenken dat er mensen zijn die als hobby een volledige catalogus bij elkaar verzamelen. Dan ben je wel ‘focussed’! (En even bezig!).

Wat me nog meer opvalt: de heel andere codering van Seiko! Wat wij een ‘6105’ noemen, heet bij Seiko dus heel anders: 55029! En dan de prijs… natuurlijk in relatie tot de tijd waarin de advertentie uitkwam. Maar sommige BellMatics zijn duurder dan de 6105. Hoe tijden kunnen veranderen!

Menno

Wat een era!

kaleiwan Schreef:

Ja zelfs heer op het forum zijn Liefhebbers,
verzamelars van SEIKO. Dat zijn mensen met een
goede smaak en oog voor degelijkheid en kwaliteit
die te betalen is.

Ben ik even blij dat ik behalve m’n Russen en andere horloges toch ook nog één Seiko-tje heb! :D:D

Vanaf 99 zijn het mijn scans!!

Zo komt het weer naar ze bron, en cirkel is weer rond.
Met Seikosas dank
Iwan

– moved topic –

Mooie prijzen ook!