Seiko fan stelt zich voor. NU DE FOTO'S DEEL 2 (VEEL FOTO'S)

Mooi spul :+1::grin:

1 like

Dat zijn best veel horloges. En er komt nog een deel 3?

Wauw, dat is een imposante rij horloges.

Ik heb maar 1 seiko, de skx009. Ik weet het, cliché om de skx te adviseren. Maar ik vind het echt een indrukwekkend horloge voor dat geld!

2 likes

ik heb er ook maar 1 , de skx007

Een 009 erbij is eigenlijk niet gek :thinking:

2 likes

Ik zou een Seiko monster erbij nemen. De skx007 was ook mijn eerste Seiko. Toen ik een monster had gekocht was ik pas echt verbaasd door de kwaliteit van Seiko.

2 likes

De Monsters zijn gewoon prachtig en relatief goedkoop. En natuurlijk Seiko topkwaliteit.

Die had ik nog nooit gezien! Leuk!

De Gele Seiko “Scuba?” moet een modificatie zijn, er is wel een échte gele, de SKXA35, alleen uitgebracht in de VS en toevallig bezit ik er een; het is een broertje van de 007/009.

https://lh3.googleusercontent.com/-AsEz_f6ZIpA/VEI8DaN_AjI/AAAAAAAAEJk/R6JLhnjsuvcj7MWxwJSGquvY4z5ct2uowCCo/s576/SEIKO-SKXA35-Scubadiver-1.JPG

1 like

Je zult het niet geloven, maar ik was 2 jaar geleden misschien nog erger. Weet je dat we niet eens de ergste van onze soort zijn :joy: Ik was vorige week bij een verzamelaar die 132 Seikos had :scream:

Leuke collectie trouwens en hier zit je goed tussen de vele Seikoliefhebbers!

Bij gerardo zeker? :joy:

1 like

Nee nog gekker hahaha … maar Gerardo kent hem ook :slight_smile:

Gerardo is een Seiko Guru :slight_smile:

Zijn er op dit forum nog meer Seiko liefhebbers die gek zijn op gele Seiko’s ?? Of ben ik een uitzondering ??

Helemaal niemand ??

Jawel. Monster met gele dial maar die is niet meer te vinden of te koop voor heel veel geld.

Hey, erg leuke collectie. Heb nu zelf ook al een aantal (5) Seikos.

Staat je SRP637K1 nu in het Spaans ? Is mijn laatste aankoop, vandaar dat me dat opvalt :blush:

(Edit:Je SRP607K1 trouwens ook :yum:)

Hoi Myrrhman.
Nou de dagaanduiding staat in ieder geval niet goed. Foutje.
Kan deze instellen in het Engels, Frans en Duits.

1 like

Wait a minute :hushed: Ik heb dus ook de SRP637K1 en dacht dat die alleen Engels en Spaans kon. Heb ik niet goed gekeken ?!?
Oops :blush:

Fan :point_up_2:
Zoek al een tijdje een betaalbare SKA367P1, maar is lastig, vooral het betaalbare van de zoektocht.
Maar net zo als reizen leuker is dan aankomen is zoeken ook heel leuk :slight_smile:

Ja, net als vakantie. De voorpret is vaak nog leuker.