Seiko Kinetic only

Ja, dat kan wel kloppen. 1986 kan sowieso niet, omdat in dat jaar het prototype geïntroduceerd werd en ze pas sinds 1988 te koop zijn. En 2006 kan ook niet, want toen heetten al geen ‘AGS’ meer, maar Kinetic.
Dit is er een met een one piece case, toch?

Yup!

2 likes

Grote bump, maar ik doe ook mee!

Weet iemand trouwens een mooie prijs voor een Big Boss / SKA29?

3 likes

Wist niet van dit topic…deze hoort hier dan😊

1 like

Wat is jou polsomvang op die foto ?

Zo,n SQ100 heb ik ook in bi color…Is van 1998 en loopt nog goed…Ik denk alleen dat de oplader vervangen mot worden…Als ie opgeladen is en hij geeft 30 seconden aan en ik leg hem weg is ie na twee dagen nog gevuld op 5 seconden

Deze mag niet ontbreken. Zo uit het jaar 2000.

6 likes

Dan doe ik mee met de 2005. :grinning:

10 likes

Moet ik voorlopig helaas even missen voor een nieuwe capacitator. :sob:

Zoiets?

3 likes

By far the mooiste Sportura series!
Hoewel ik deze ook wel geweldig vond (2 x gehad, 2 x geflipperd):

3 likes

Ja, die heb ik ook altijd erg mooi en apart gevonden maar kreeg wel het
idee dat je snel uitgekeken raakte op de bezel en het eivormige glas.

sq100…Ja die bedoel ik…Alleen bij mij staat het woordje Titanium niet in het rood maar in het wit…Ik ga hem opsturen naar Rob om er een nieuwe oplaadbatterij in te laten zetten…Heb jij dat al eens laten doen ?

De eerste laten doen, maar tegenwoordig doe ik het zelf. Stelt gelukkig niet zoveel voor :smiley:
Heb je een foto van de jouwe?

Hij is nu onderweg naar Rob voor die batterij.Zal na terug komst een foto plaatsen

Nog even ter aanvulling; Mijn SUN065 kinetic laadt ook gewoon op met de Philips Imageo (kaarsjes) lader.
Dit is hoe ik hem erin heb gezet, en na 2 dagen en 2 nachten was hij vol. Van “5 seconden” gangreserve naar “30 seconden” gangreserve.


Blij dat ik dit topic gelezen heb! Heb de Philips lader op de kop kunnen tikken voor € 3,-, dan kan je nog eens wat proberen natuurlijk :yum:

5 likes

Ik doe ook mee :sunglasses:

5 likes

Ik dan ook maar😊

3 likes

Mogen we hieruit begrijpen dat het voor jou niet heeft gewerkt (naar 30 seconden reserve), of bedoel je 30 dagen reserve?

Nee, dat begrijp je helemaal verkeerd. Zie onderstaande tabel:


Voor mijn SUN065 betekent dit dus dat “30 seconden” gangreserve staat voor zo’n 4 tot 6 maanden gangreserve.

1 like