Seiko Kinetic only

Ha, Ik ken die tabellen van Seiko wel. Maar niet bij iedereen of ieder model lijkt dat laden goed te werken.

Hier ook even mijn SHF047P plaatsen. Ik weet er eigenlijk heel weinig over, dus als iemand er meer over weet hoor ik het graag. Lijkt in mijn ogen veel op de BFK, maar is veel dunner en kleiner.

5 likes

dit nog ff promoten ā€¦ het werkt echt, net weer een lege Kinetic in 1 minuutje aan de gang gekregen.
en zelfs uit de uit de EOL modus. loopt weer als een zonnetje.

Leuk artikel over de reeks

En een plaatje van de mijne

6 likes

Zag deze met op Ebay: yum:

4 likes

Uhm, daar staat toch duidelijk ā€œSolarā€, en niet Kineticā€¦ Verkeerde topic?

:sleepy: Ik had het andere Seiko topic moeten hebben

1 like

Ik voel een ban aankomen. :stuck_out_tongue:

VOEDERTIJD!
Gezellig met zā€™n allen bij de trog. :yum:

5 likes

Mooi spulšŸ–’ā€¦ hoe lang duurt opladen per horloge als die bijna leeg is?

Zijn prijzige laders of heb je hem ergens goedkoop gevonden?

@Houthakker leuk clubje. Vooral die Sportura is smullen! Ben jij de eerste eigenaar?

@TheoN ik zie mezelf niet zo snel met die kleur plaat lopen, maar hij is zeker leuk.

Hangt af van de capaciteit van de accu.
Een laadcyclus duurt 3,5 uur en dat is genoeg voor een maand gangreserve.
Het kan dus zijn dat een kinetic met een grotere gangreserve (4-6 maanden) enkele keren geladen moet worden voordat de accu volledig vol zit.

Ik heb hem jaren terug bij een Engelse leverancier gekocht, dacht dat hij toen iets van ā‚¬135,- heeft gekost.

1 like

Ja en tevens de laatste. :heart_eyes:

1 like

Oeiā€¦dat is niet veelā€¦zie ze voor ā‚¬250 op Ebay

Heb zelf 1 kinetic met tot 6 mnd reserveā€¦heb zoā€™n Philips ledkaars op de kop getiktā€¦nog niet getest.

Mooi ding die lader van joušŸ–’

1 like

Dan is dit echt een koopje!!! https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=13&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjzsYbNy7rTAhVHaVAKHZrAAZ4QFgh1MAw&url=http%3A%2F%2Fwww.chronograph.com%2Fstore%2Fmli_viewItem.asp%3Fidproduct%3D2033&usg=AFQjCNFgqOeQBKxS1GsC3xX47Ui08bxVdQ

1 like

Die is niet op voorraad :wink:
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden is ā‚¬ 155,- bij Rob van MonsterWatches.

okƩ, niet goed opgelet dus. :blush:

1 like

Ja probeerde net ookā€¦geen stockšŸ–’

Deze sinds een paar weken om the pols, een Seiko Big Boss fijne klok!!

5 likes