Vintage Seiko Only (Deel 1)

Maar behalve leeftijd, geen verschil?

Het is een eerdere generatie dus het zijn hele andere horloges, andere kast, ander uurwerk etc

1 like

Welk bandje van € 550 komt er dan op?
:yum:

2 likes

Haha je haalt twee exemplaren door elkaar denk ik. :wink:

1 like

Nee joh, is de kift dat zo’n mooie vintage veuls te klein is voor mijn pols.

1 like

Nou jongens:

3 likes

6 likes

En daar is hij weer!

Met dank aan @Floris155 voor de goede zorgen. Kast schoon, wijzertjes recht, onderhoudsbeurtje, glaasje gepoetst. Met dank aan @JackW voor het bandje. En natuurlijk dank aan @koekoek, die hem mij in de eerste plaats aan mij heeft verkocht. Met scheve wijzers dus, haha!

Even wat snelle shots:

Ik ga hem zo op mijn donkerbruine Watchgecko Lizardbandje gooien. Eens kijken hoe dat staat. Iets in mij zegt dat zwart hem beter staat. Maar ik heb geen zwarte schoenen. Alleen bruin. Dus dan zou ik een combinatie gaan dragen waar @septentrio gillend wakker van wordt. Laten we dat maar niet gaan doen. :sunglasses:

16 likes

Het is een beauty Ide! :heart_eyes: Geniet ervan kerel! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Mooie kastvorm. :heart_eyes:

Donkerbruin lizardgrain, yay or nay?

7 likes

Teveel ruimte tussen de kast en het bandje. :open_mouth:

1 like

Haha, omdat ik hem nog niet vast heb gemaakt, Sherlock. Dit is lafjes tegenaan hangen. :wink:

1 like

Dat kan ik niet ruiken. :wink:

1 like

Je vroeg je niet af waarom de ruimte tussen kast en bandje op de andere hier pal bovenstaande foto’s anders was? :joy:

1 like

QC van Seiko is niet altijd geweldig. :yum:

3 likes

Hmm…is 'm niet helemaal imo. Beter een iets minder opzichtig patroon. Wat jij?

:joy:

Lizard heeft voor mij altijd een beetje dat ‘oude mannen’-imago gehad. Echter vind ik dit horloge er wel chique genoeg voor. Het is maar net de vraag hoeveel #stijltje je hebt of je dit kunt hebben. Onder je Jack&Jones trui zou ik het niet wagen maar als je eens chique de deur uit wilt dan zeker is hij geslaagd qua match.

p.s.
Dit horloge doe je echt tekort met zwart/wit-fotografie!

3 likes

Ik ben een oude man. Weliswaar zonder Jack & Jones trui maar bij een Eton hemd, kasjmier pak en dito overjas kan het misschien wel, zo’n hagedisje. :upside_down_face:

Daar heb je een punt, die off-white wijzerplaat komt zo niet erg tot zijn recht. En die is juist zo mooi.

1 like