Vintage Seiko Only (Deel 1)

En die dingen moeten dan ook nog de hoofdprijs kosten… Toch zijn er mensen die van hem horloges kopen…

Dat zwarte streepje maakt hem idd beter afleesbaar. Maar zonder vind ik optisch toch mooier…

1 like

Ik vind dat de zwarte streepjes ook meer diepte aan de wijzerplaat geven en zorgen voor een wat mindere grijze look. Meningen verschillen natuurlijk.

Ik vind het vooral schokkend hoeveel horloges deze verkoper weg zet. Vind het als vintage Seiko liefhebber in ieder geval heel erg dat zoveel horloges verpest worden door hem.

5 likes

Mag deze hier ook nog gepost worden…

!

Of alleen de Suwa dails ipv de Daini (met piemel)

8 likes

Ja, ik ben gister aan het bieden geslagen op een Lord Marvel op Ebay, maar ben afgehaakt toen de prijs wel erg snel omhoog ging.

2 likes

Bedankt voor de info. Dat de dialcode en de day/date niet overeenkomen maakt voor mij wel dat ik me mogelijk op mijn herroepingsrecht ga beroepen (betrof een professionele partij). Ik kijk het even aan.

Haha, de hitte is aan! :joy:

@bertus1987 schitterend!

7 likes

Wat staat er op het achterdeksel?

Dat is dus 5626 7113…

Een 5626-7113 hoort wel deze dial configuratie te hebben met de dunne indices en zonder het streepje tussen de dag/datum. Maar de dial code hoort 7110 te zijn ipv de 7000 van dit exemplaar.

Voor de Lord Matic heb ik nog nieuwe originele glaasjes gevonden in een van mijn laatjes.
Er is 1 gereserveerd voor forumlid @koekoek.
Ik heb er nog 4 over, voor geïnteresseerden Seiko collectors even een PB sturen.

4 likes

stuur er maar eentje op naar @Fate_Amenable_To_Change

Ik hou mij toch aanbevolen.

:grinning: ik stuur later een pb.

Met al dat moois ook maar even mijn twee oogappeltjes posten…

9 likes

Gaaf! Zo een Seiko superior staat nu ook te koop op MP zag ik.

1 like

Ja, klopt had hem ook gezien. Die Pieter heeft wel vaker leuke Seiko’s te koop staan.

1 like

Ik zou wel eerst even zoeken op het forum naar de ervaringen met hem :wink:

4 likes

Heb nog niks bij hem gekocht…:grin:

1 like

Pieter uit Urk zeker? Die heeft mij nog eens een ban gegeven op MP omdat ik hem erop wees dat de caseback niet klopte met het horloge(Citizen natuurlijk)… wijsneus jij krijgt een permanente ban zei hij :grin::joy:

4 likes

Ja die idd

1 like

Hij is binnen!! Vintage virus is aan…

1 like