Vintage Seiko Only (Deel 1)

Even voelen met je wang bijvoorbeeld; voelt het koud aan, dan is het glas :wink:

2 likes

Het is mineraal

1 like

Mooie dial en brachlet, wat zeg ik: gewoon helemaal mooi.
Geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Post uit Japan, de lang verwachte LM special.

16 likes

Waarom is hij special?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hij is bijzonder net als jij :innocent::innocent:

Maar “Special” slaat bij Seiko op een hogere grade uurwerk / betere afregeling. De LM specials zouden accurater moeten zijn dan de normale LM’s. Bij King Seiko en Grand Seiko heb je ook special varianten.

2 likes

Ben mooi op weg met een bescheiden vintage collectie.
Er is nog een chrono op weg ik weet niet of ikdat hier kan plaatsen maar hier issie, is dit wat of klopt er niks van?
7015 8014

9 likes

Nog meer post uit Japan, een silverwave LM (special?). Extra waterdichte constructie met bijvoorbeeld een schroefkroon en vandaar de silverwave branding.

8 likes

Het resultaat van de post uit Japan gisteren :smile:

15 likes

Mooie KS! Kast ziet er scherp uit. Heb de mijne ook sinds deze week, ben er erg blij mee. Wat een mooi ding!

15 likes

Weer ns een nieuwe LM. Erg gaaf de finishing van de wijzerplaat.

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/4/7/8475c94e37be3d36feb7fc192e724bfa90dbcad1.jpg

9 likes

Nice :+1:

2 likes

Tnx :smile: Nou nog eentje dan omdat het weekend is

7 likes

Zit af en toe te loeren naar een geboortejaar horloge… Dan komt de LM voor bij… Maar denk dat een duiker meer kans zou maken.

Uit welk jaar kom je? Een duiker zal wel een stuk duurder zijn vrees ik

1970… Dus ja, duikers zijn prijzig. :pensive:

Kan onderstaande King Seiko ref. 5625-7040 (of 5626-7040 voor de versie met dagaanduiding) aanraden! Echt super mooi. De mijne is toevallig van 1970:

9 likes

Dat is een zeer mooie versie.

1 like

Nieuwe aanwinst onderweg vanuit Japan!

15 likes

Slechte foto’s maar hij is er, mijn King Seiko 44-9990!

En een schrikbarend duur maar niet anders te krijgen nieuw glaasje.image

13 likes