Seiko mm300 die ik eens kan passen in de buurt van Brussel ?

Dag,
Ik heb mijn oog laten vallen op de Seiko MM300 (sbdx001) maar omdat het toch over een aanzienlijk aankoop bedrag gaat had ik hem graag eens irl bekeken en om de pols gehad, vooral ook omdat er wat anders zal moeten vertrekken om de aankoop te financieren.
Is er een hf-lid/MM300 eigenaar die het zou zien zitten om eens , eventueel op een publieke plaats, af te spreken zodat ik het horloge eens in het echt kan bekijken.
Hoe dichter in de buurt van Brussel-Leuven hoe beter…of als iemand hem ergens tweedehands in een winkel weet liggen hoor ik het ook graag…
Alvast bedankt,

Ligt in de winkel Green Time in Brussel, naast de Grote Markt. Ik denk dat het op de Graan Markt is.
Ik heb die er verleden week vast gehad.

Goed nieuws he.

Nieuw, het is bij een AD.

1 like

Succes met passen, als je hem eenmaal ziet om de pols ben je verkocht…

Ik was niet enthousiast, het dial oogt klein in verhouding met de rest van het horloge. Ook de hoogte was een spelbreker. Blij dat ik dit horloge eindelijk eens in real life kon zien.

Ik vind deze altijd moeilijk te vinden bij zaken die seiko dealer zijn… meeste hebben zeer weinig van de “gewone” duikers zelfs.

Ik zou wel zeer zeker even passen voordat je beslist idd. Had zelf okk mijn twijfels toen ik voor een samurai keek, uiteindelijk toch de perfecte maat maar groter zou ik never nooit gaan.

Zo zie je maar weer, alles is een kwestie van smaak. Ik doe hem nooit meer weg.