Seiko Only Deel III

Waar zou hij dan in het lijstje moeten komen?

In a view to kill

5 likes

Dus, als ik het goed begrijp, heeft James Bind 2 verschillende Seiko’s om gedurende de film ‘A View to A Kill’?

Hij wisselt wel vaker van horloge, verschillende scenes, gelegenheden vragen om een ander horloge. Tijdens de duik scenes doet hij bijvoorbeeld de tuna om, zo’n digitaal horloge met allemaal gadgets er in, soms dan weer een wat netter horloge.

Deze mis ik ook nog in het lijstje, de 6923-8080

4 likes
7 likes

Ik ben afgelopen week in een ruilvoorstel aangenaam verrast door een fraaie Seiko SRPB51.

(foto geleend via Google)

We kwamen er net niet uit, geen enkel probleem … maar dat ding blijft nu wel een beetje aan me knagen. Vind hem best wel fraai! Toch eens kijken als mijn Zodiac het pand heeft verlaten of er zoiets voor in de plaats kan komen. Ook maar eens even ergens passen, forse duiker volgens mij.

Die zitten allemaal in de kroeg, een of ander hip biertje weg te tikken … :wink:

Sorry, kon het niet laten! :sunglasses:

3 likes

Dat snap je snel genoeg als je de klok om doet. Die stalen band is gemaakt van gerecyclede cola blikjes.

Dat zegt meer over het forum dan over de klokjes.

Ik snap sowieso de ophef niet zo goed over wel of geen duiker en wel of geen opvolger.

Ze hebben gewoon de 5 lijn afgestoft en in een sportief/hip jasje gegoten. En gezien de koers die Seiko aan het varen is hoort daar een hoger prijskaartje bij. Zoals ik eerder zei, ik denk dat het veel mensen wél aanspreekt en dat Seiko er een goeie zet mee heeft gedaan. Merk technisch dan, voor de liefhebbers wat minder. Het publiek dat dit koopt zal eerder van een fashion-brand naar Seiko gaan dan vanaf een SKX of een Monster. En op dat vlak is gewoon nog ruimte te winnen.

Ohja, zullen we stoppen met omrekenen naar de Gulden? :rofl:

Ah, dus Seiko maakt in dezelfde productlijn een mesh die €60 beter is dan de standaard stalen band…logisch toch.

Ik heb de mesh niet om gehad eigenlijk. Dus durf je niet te vertellen of die beter is. Maar die stalen band was zo slecht dat het bijna wel moet :rofl:

1 like

Speciaal voor jou :wink:

Korte lug to lug, dus zou prima moeten gaan. Heb er ook eentje gekocht nu, maar liep helaas tegen de afwezige QC van Seiko aan :cry:

11 likes

U bent Van Oranje?

:wink:

Mooie foto’s!

1 like

Allebei gemaakt voor volwassen piraten :upside_down_face:
Wie koopt nu zo’n ding

:shushing_face:

Ik heb zo’n beetje alle kleuren in de verzameling zitten, maar oranje spreekt me meestal wel aan ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

SEIKO 6119-8490

7 likes

Ik ook niet. Maar ik vind het heerlijk om af en toe te roepen dat het zo’n waardige opvolger van de SKX is. En nog een beter uurwerk ook!

11 likes

Feeling blue today…

18 likes

Zelfde uurwerk alleen met een hacking en handwind functie toegevoegd :wink:

1 like

Geen kritiek op de leiding hier. Maar het merk is wel aan het afglijden zeg. Wat een moeilijkdoenerij van Seiko. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

5 likes

Ik zag het ja, triest hé. Dat terwijl het free marketing is, al zitten de klanten voor dit model niet op HF natuurlijk.

@Jur geldt dit bij Seiko ook voor het linken naar hun afbeeldingen en ze niet fysiek op de HF server terecht komen?

Ik gebruik nu al een tijdje deze methode bij plaatjes van het net omdat dit voor zover ik weet wel mag toch?