Seiko Only Deel III

safe the ocean samurai

5 likes

Weinig response van de Seiko lovers :couplekiss_man_woman:
Nobody cares denk ik…

2 likes

Dit topic is niet zo levendig als het Rolex only. Per dag een paar plaatjes en daar blijft het vaak bij, niet veel discussies en off topic gepraat. Best gek omdat veel mensen een Seiko hebben, maar dit is niet zo’n bruisend topic.

Heb nav jouw posts trouwens mijn 4r35 er bij gepakt. Ik zag met het blote oog niks, met de loupe onder de juiste belichting zag ik wel wat oneffenheden. Het is een instap uurwerk en zal niet zo als bij een Lange dat ieder onderdeel afgewerkt wordt. Ik lig er bij een instap uurwerkje niet zo wakker van.

2 likes

Nice :sunglasses::black_heart:

7 likes

Beter geen glasbodem dan zie je het ook niet :joy:

1 like

Sommige Seiko’s zien er wel perfect uit van binnen, maar dat zijn vaak de vintage :grimacing: Vroeger was alles beter.

:smile::point_down:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/3/9/c3957c64265474c7c9bd777fad619342f2dbdf1f.jpg

4 likes

Dat is ingebouwde wabi sabi. :wink: Bij het kompas en het balanswiel hebben ze de boel ook met middeleeuwse kopspijkers aan elkaar gezet zie ik.

1 like

Dat merk ik. Jammer hoor. Snap wel dat iedereen een Rolex wil. Dat topic is veel leuker :stuck_out_tongue:

1 like

Heb nog is goed ingezoomd lijkt of ik lichte roest bespeur🧐

Het grand seiko topic is trouwens veel drukker dan dit topic :thinking: We missen hier gewoon iemand als @Lucky-Luke die posts in zn eentje in het rolex only meer dan het hele seiko topic bij elkaar, die houdt gewoon zo’n topic gaande in zn eentje. :joy:

2 likes

Ik denk dat mensen in het Rolex-only gedeelte meer bevestiging nodig hebben of ze het goede hebben gekocht. Seiko kopers snappen dat gewoon zelf.

Oh ja voor die mensen die het nodig hebben : :wink:
En nog ploatje:

7 likes

Tja. Ik heb geen seiko. Kunnen jullie die mij niet doneren dan ?
Mooie GS is ok. Post ik die meer dan regelmatig.

Zo, ik ben weer naar rolex only. Heb nu een mooie zwart wit foto :ok_hand:

3 likes

Geloof mij maar dat ik dat niet nodig heb.
Zie hier

10 likes

Hij is mooi :sunglasses::black_heart:

1 like

Ook mooi :+1: ik vind je Rolex toch wat mooier om eerlijk te zijn.

1 like

Wat een lelijk stuk rommel :face_vomiting:

Ik vind uw Rolex daarentegen wel heel mooi!

1 like

Ja zie de DD ook liever dan mijn seiko.

Maar ik kijk hier af en toe wel eens rond. En er zijn serieus hele mooie modellen bij

3 likes

Jawel :grin: Alleen wel ouwe meuk met zon rammel band. Eigenlijk rijp voor de kliko maar ik vind m best leuk.

9 likes

Foto die ik had gemaakt voor Marktplaats toen ik uiteindelijk met twee dezelfde horloges zat. Deze is weg, al draag ik exact dezelfde op dit moment :yum:
De plaat is soms zwart, soms donkerblauw en soms ook paars. Een feestje voor je ogen

8 likes

Blijft een prachtig ding, maar ik merk naarmate ik meer mijn Meistersinger draag dat 36mm toch een betere keuze is voor mijn pols.

De Sarb met zijn bescheiden 38,5mm voelt op mijn pols nog aardig fors aan.:sweat_smile:

5 likes