Seiko Only Deel III

Heb dezelfde gedachte om wat te gaan minderen heb nu mijn turtle tekoop staan,
Gaat er nog één uit, astron blijft door mijn hoofd gaan nu maar is een keer doorzetten.

15 likes

Yup, maar niet zoals je schrijft op een Solid Oyster maar op een Endmill/Presidential. In mijn ogen een mooiere en vooral comfortabeler bracelet dan een Solid Oyster. Ze zijn nog duurder ook dus voor een koper interessanter :wink:

1 like

Owh dat wist ik niet… Mij is verteld toen ik de padi kocht dat er een solid oyster aan zit.
Mijn kennis is beperkt op dat gebied😊
Raar dat die nog niet verkocht is😂

Komt omdat je Solid Oyster er bijzet… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als @ivar1 mij even pb’t wat hij voor de SRP777 wil hebben dan kan hij dat misschien gebruiken als opgeld voor jouw Padi. Hoeft hij alleen nog zijn SKX009 kwijt.

1 like

En een 007, en een 013, en 011?

:joy: ik ga even bedenken of ik hem echt kwijt wil, maar dan ben jij de eerste :slight_smile:

1 like

Vandaag gelijk maar een Seiko omgeslingerd; een 7548-7010 uit 1985 met de originele rubberen band.
Voor de foto even gelijk gezet met het plaatje uit de catalogus van 1985 :slight_smile: Deze heeft een bezel die beide kanten op kan draaien, en is samen met de -701A de enige 7548 met een 200m waterdichtheid.

15 likes

Ga ik morgen even veranderen dan mag ik weer uppen, orginele band is verkocht gaat ook een prijsaanpassing komen😉

Mooi, die zilveren plaat.:heart_eyes:

Mijn exemplaar:

20 likes

image

Gisteren even een loopje genomen met de SLA en zijn eigenaar :boy:t2:
Fantastisch hoe het licht zo reflecteert… ik hoef nooit meer een horloge met AR coating :sunglasses:

17 likes


Weet iemand hier toevallig hoe ik de kroon eruit kan krijgen? Zie nergens iets wat ik moet indrukken

1 like


Cross post :sunglasses:

18 likes

Ik denk hier.

4 likes

Bedankt voor je reactie. Maar lukte niet.


Positie is ook anders met de kroon in uiterste positie

Dat betekent dat je het goeie onderdeel te pakken hebt. Je moet hem weer terug duwen en het palletje wel ver genoeg indrukken.

1 like

Ah top :sweat_smile: Bedankt voor je hulp

1 like

Is het al gelukt? Meestal zie je als je de kroon in en uittrekt vanzelf waar je zijn moet.

Seiko duetje vandaag - rechts de mooiste Kinetic ooit, en op links een Sportsmatic Vijfje voor het vintage topic :sunglasses:

6 likes

Had deze vandaag bijna in het blauwe gedeelte gezet. Totdat ik besefte dat je voor het geld toch geen beter alternatief kan krijgen.:sweat_smile:

Prima beater/vakantiehorloge.

9 likes

Nog niet. Ga vanavond of morgen weer even kijken

1 like