Seiko PADI Special Editions

Ik heb nog geen bericht helaas van Robā€¦ 14-3 op lijst gekomen, net na de 1e 10 ahgi.
geduldā€¦

Zie op wus alignment issues voorbij komenā€¦ Op de plaatjes hier lijkt alignment dik op orde te zijn. Controleert Rob de horloges daarop?

1 like

Helder.

12 maart kan ik in mijn messenger terugvinden :slight_smile: :wink:

1 like

@LeenV @sarsippius @merl gefeliciteerd met de PADI turtle!
@Jeffreyh1984 hopelijk kan Rob je snel verder helpen met je horloge.

Hopelijk morgen bestel-email van Monsterwatches voor mijn exemplaar :raised_hands:

3 likes

Raar hoor. Als ik het horloge gewoon op zā€™n kussentje laat liggen loopt hij netjes door, maar zodra ik hem draag staat hij binnen 10 minuten weer stil :confused:

1 like

Dat had ik ook met mijn Tag, dan zit er iets los waarschijnlijk.

1 like

8 likes

@LeenV kappen nou en @voordeligbijdetijd zijn ze er al? :joy:

2 likes

Volgens mij zal dat nog een weekje durenā€¦
Tot die tijd zullen degene die moeten wachten op een houtje bijten :sweat_smile:

Ik rommel wel met wat andere duikertjes tot die tijd.

11 likes

Ide, dit is volledig off-topic!

1 like

Heb jij niet nog een Seiko duikertje om er in te mikken dan?

momentjeā€¦

1 like

Prospex seiko die niet waterdicht bleek? Vertel?

Tjaā€¦recentelijk een nauwelijks gedragen SRP655 overgenomen van een forumlid en na 1x zwemmen gebeurde dit:

En voor je het vraagt: ja, de kroon was dicht :wink: Gelukkig zat 'ie nog in de garantieperiode. Hij ligt nu bij Seiko Nederland in de hoop dat ze niet moeilijk doen over het feit dat 'ie niet on Nederland gekocht is.

De verkoper was trouwens erg behulpzaam: we hebben afgesproken dat dit de beste route naar een oplossing was omdat ik het horloge toch graag wil hebben.

1 like

Ook gehad met een Sun 019, is uitendelijk toch een nieuw uurwerk in gekomen.

Een Tag Candide ? Schroefje misschien ? @anon50762135EV . :joy::wink:

1 like

Die 2e foto @anon50762135EV wat voor merk horloge is dat? Ken het helemaal niet. Ziet er leuk uit!