Seiko PADI Special Editions

Pff! Jullie maken me wel meteen gek met al die mooie foto’s. Voel het geld alweer branden. En had me net voorgenomen dit jaar geen horloges meer te kopen tot de binnenkomst van de HFLE…

Jullie worden bedankt! :wink:

2 likes

je bent de eerste volgens mij, vet ding zeg.

mooie band

1 like

Wederom een update: Het is echt een behoorlijk karweitje e.e.a. te herstellen. De horlogemaker is inmiddels halverwege, hoop ze aankomende week nog uit te kunnen leveren.

2 likes

Top! Beter wat later dan scheef uitgelijnd nietwaar :wink:

1 like

3 likes

PADI is het nieuwe Prospex, wordt overal maar opgezet om de verkoop te stuwen.

Prospex staat op alle nieuwe duikermodellen. PADI zijn cq worden een handjevol Limited modellen.

Helaas niet limited. Special edition.

1 like

Ik wacht ff rustig af. De turtles zullen straks allemaal in prijs dalen Seiko blijft gewoon door produceren.

1 like

http://www.greymen.nl/wp-content/uploads/appel-en-peer.jpg

4 likes

Ik heb er inmiddels geen moeite (meer) mee na de nodige oefening met Sportura’s die datzelfde systeem hadden. Ik snap ook niet dat Seiko dit blijft gebruiken, zijn genoeg alternatieve systemen die hetzelfde kunstje doen, maar makkelijker wisselen.

Jammer dat ze niet limited zijn inderdaad… als ik zie hoeveel er inmiddels gekocht zijn dan is er weinig speciaals meer aan… zonde.

Let maar op, alle duikersmodellen krijgen een Padi versie net zoals alle duikersmodellen tegenwoordig Prospex zijn :wink:

Als ik naar mijn pols kijk moet ik van mening verschillen. Al zijn er een miljoen verkocht.

3 likes

Dat mag maar dan hanteren we een andere definitie van speciaal.

Hele mooie klokjes, die sunburst dial is top!

1 like

Gewoon


Speciaal


5 likes

Eindelijk met een fatsoenlijke bracelet

9 likes